Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
COD Item Exp
#1
Napisano 19.08.2010 13:02
AD1:
Jak dodać item z np księgą expa?
Nazwa przedmiotu: Księga doświadczenia
Opis: Z tym przedmiotem zdobywasz co rundę 1 pkt doświadczenia więcej
Opis: Z tym przedmiotem zdobywasz o 2 pkt doświadczenia więcej za każdego zdobytego fraga.
Tylko żeby się to nie dublowało z expem którego się otrzymuje automatycznie po zabiciu
AD2:
Nazwa przedmiotu: Gogle
Opis: 1/2 szans, że Flashbang Cie nie oślepi.
Opis: 1/3 szans, że Flashbang Cie nie oślepi.
AD3:
Nazwa przedmiotu: Lekkie obuwie
Opis: Biegasz o 5 unitów więcej.
Opis: Biegasz o 10 unitów więcej.
Prosiłbym o opis jak to zrobić.
Dziękuję
Zna ktoś jeszcze jakieś fajne itemy?
Cs 1.6: GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1 IP: 31.186.81.62:27062 | GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2 IP: 31.186.84.46:27074
GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3 IP: 31.186.81.70:27059 | GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4 IP: 31.186.84.46:27050
Ts3: GoldGame.pl [TeamSpeak3] IP: 178.217.191.232:6310
Cs:GO: [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop] IP: 185.36.170.231:27024
#2
Napisano 21.08.2010 02:14
w Ozywienie
w Deathif(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == TUTAJ_NUMER_PRZEDMIOTU)
doswiadczenie_gracza += 1;
zamien to
na tonowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;
AD2:if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == TUTAJ_NUMER_PRZEDMIOTU)
{
nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo+ 1;
}else{
nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;
}
nie wiem
AD3:
w Ozywienie (ALE KONIECZNIE ZA WPISEM szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3)
dodaj
(ja bym zrobił procentowy przyrost predkości czyliif(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == TUTAJ_NUMER_PRZEDMIOTU)
szybkosc_gracza[id] += 5;
)if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == TUTAJ_NUMER_PRZEDMIOTU)
szybkosc_gracza[id] *= 1.1 //o 10% szybciej;
fajne itemy hmm....
"Dostales zapas granatow i 3 rakiety"
"Dostajesz Tarcze ale masz normalna predkosc"
"Niekonczaca sie amunicja, ale mniejsze obrazenia o 40%"
Użytkownik sokojoko edytował ten post 21.08.2010 02:15
#3
Napisano 21.08.2010 10:08
Dostales zapas granatow i 3 rakiety"
"Niekonczaca sie amunicja, ale mniejsze obrazenia o 40%"
?
Tylko ładnie opisać proces modyfikacji
Będę bardzo wdzięczny +reput
Cs 1.6: GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1 IP: 31.186.81.62:27062 | GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2 IP: 31.186.84.46:27074
GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3 IP: 31.186.81.70:27059 | GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4 IP: 31.186.84.46:27050
Ts3: GoldGame.pl [TeamSpeak3] IP: 178.217.191.232:6310
Cs:GO: [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop] IP: 185.36.170.231:27024
#4
Napisano 21.08.2010 13:54
error 023: array assignment must be simple assignment
dodaje to po:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27) informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;
Użytkownik Night90 edytował ten post 21.08.2010 14:00
#5
Napisano 21.08.2010 19:27
doswiadczenie_gracza[id]
a w death
doswiadczenie_gracza[attacker]
dodaj to reszta bez zmian
granaty + 3 rakiedy
w Odrodzenie
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numet_itemu)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ilosc_rakiet_gracza[id] += 3;
}
w DajPrzedmiot
case numer_itemu :
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ilosc_rakiet_gracza[id] += 3;
}
niekocznące sie ammo
w Odrodzenie
case numer_itemu:
{
no_end_ammo(id);
}
w DajPrzedmiot
case numer_itemu :
{
no_end_ammo(id);
}
oddaj nową funkcje
public no_end_ammo(id)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 34)
{
set_user_clip(id, maxClip[get_user_weapon(id)]);
set_task(1.0, "HOLLY_AMMO", id);
}
}
Użytkownik sokojoko edytował ten post 21.08.2010 20:27
#7
Napisano 21.08.2010 20:38
W Death()
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == TUTAJ_NUMER_PRZEDMIOTU) { nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo+ 1; }else{ nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo; }
#8
Napisano 22.08.2010 01:47
Użytkownik sokojoko edytował ten post 22.08.2010 02:03
#9
Napisano 22.08.2010 02:00
W Ozywienie
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NR.ITEMU) doswiadczenie_gracza[id] += 1;
W Death()
nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;Na
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NR.ITEMU) { nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo+1; }else{ nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo; }
Bez [attaker] -,-
Użytkownik camilost edytował ten post 22.08.2010 02:01
#10
Napisano 22.08.2010 09:38
Bo zrobiłem tak:
Dodałem standardowo item i w DajPrzedmiot
case 40:
{
give_item(id, "weapon_shield");
}
Ale niestety nie działa.
#11
Napisano 22.08.2010 15:47
Wolniejszy bieg:
case 40: { szybkosc_gracza[id] -= szybkosc_gracza[id] * 0.15 give_item(id, "weapon_shield"); }
I w Odrodzenie(id) za
szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 40) { szybkosc_gracza[id] -= szybkosc_gracza[id] * 0.15; }
I sobie możesz poprawić item 18 i 25, który prędkości wcale nie zmienia tylko o 0.4unita. ;d
Użytkownik camilost edytował ten post 22.08.2010 16:02
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych