Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

COD Item Exp


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 19.08.2010 13:02

Witam

AD1:
Jak dodać item z np księgą expa?

Nazwa przedmiotu: Księga doświadczenia
Opis: Z tym przedmiotem zdobywasz co rundę 1 pkt doświadczenia więcej
Opis: Z tym przedmiotem zdobywasz o 2 pkt doświadczenia więcej za każdego zdobytego fraga.
Tylko żeby się to nie dublowało z expem którego się otrzymuje automatycznie po zabiciu

AD2:

Nazwa przedmiotu: Gogle
Opis: 1/2 szans, że Flashbang Cie nie oślepi.
Opis: 1/3 szans, że Flashbang Cie nie oślepi.

AD3:

Nazwa przedmiotu: Lekkie obuwie
Opis: Biegasz o 5 unitów więcej.
Opis: Biegasz o 10 unitów więcej.

Prosiłbym o opis jak to zrobić.
Dziękuję

Zna ktoś jeszcze jakieś fajne itemy?

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#2 sokojoko

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 21.08.2010 02:14

AD1:
w Ozywienie

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == TUTAJ_NUMER_PRZEDMIOTU)
doswiadczenie_gracza += 1;

w Death
zamien to

nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;

na to

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == TUTAJ_NUMER_PRZEDMIOTU)
{
nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo+ 1;
}else{
nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;
}

AD2:
nie wiem :(

AD3:
w Ozywienie (ALE KONIECZNIE ZA WPISEM szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);)
dodaj

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == TUTAJ_NUMER_PRZEDMIOTU)
szybkosc_gracza[id] += 5;

(ja bym zrobił procentowy przyrost predkości czyli

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == TUTAJ_NUMER_PRZEDMIOTU)
szybkosc_gracza[id] *= 1.1 //o 10% szybciej;

)



fajne itemy hmm....
"Dostales zapas granatow i 3 rakiety"
"Dostajesz Tarcze ale masz normalna predkosc"
"Niekonczaca sie amunicja, ale mniejsze obrazenia o 40%"

Użytkownik sokojoko edytował ten post 21.08.2010 02:15

  • +
  • -
  • 0

#3 radek_b11

    Hero

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 21.08.2010 10:08

Mógłbym prosić:

Dostales zapas granatow i 3 rakiety"
"Niekonczaca sie amunicja, ale mniejsze obrazenia o 40%"

?
Tylko ładnie opisać proces modyfikacji
Będę bardzo wdzięczny +reput

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#4 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 21.08.2010 13:54

sokojoko , doświadczenie za zabicie się kompiluje , ale co rundę niestety nie działa , wyskakuje błąd:

error 023: array assignment must be simple assignment

dodaje to po:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27)
		informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;

Użytkownik Night90 edytował ten post 21.08.2010 14:00

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

 


#5 sokojoko

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 21.08.2010 19:27

a racja w ożywienie powinno być
doswiadczenie_gracza[id]
a w death
doswiadczenie_gracza[attacker]
dodaj to reszta bez zmian




granaty + 3 rakiedy
w Odrodzenie

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == numet_itemu)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ilosc_rakiet_gracza[id] += 3;
}


w DajPrzedmiot

case numer_itemu :
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ilosc_rakiet_gracza[id] += 3;
}




niekocznące sie ammo

w Odrodzenie

case numer_itemu:
{
no_end_ammo(id);
}


w DajPrzedmiot

case numer_itemu :
{
no_end_ammo(id);
}



oddaj nową funkcje

public no_end_ammo(id)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 34)
{
set_user_clip(id, maxClip[get_user_weapon(id)]);
set_task(1.0, "HOLLY_AMMO", id);
}
}


Użytkownik sokojoko edytował ten post 21.08.2010 20:27

  • +
  • -
  • 0

#6 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 21.08.2010 20:13

doswiadczenie_gracza[attacker] za co ma zastępować ?
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

 


#7 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 21.08.2010 20:38

Prędzej to:

W Death()

if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == TUTAJ_NUMER_PRZEDMIOTU)
{
nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo+ 1; 
}else{
nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;
}

  • +
  • -
  • 0

#8 sokojoko

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 22.08.2010 01:47

camilost ma racje :) mój błąd

Użytkownik sokojoko edytował ten post 22.08.2010 02:03

  • +
  • -
  • 0

#9 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 22.08.2010 02:00

2 posty wyżej dałem tylko na dodatkowy za zabicie, tu masz oba.

W Ozywienie
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NR.ITEMU)
    doswiadczenie_gracza[id] += 1;

W Death()

nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;
Na
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NR.ITEMU)
{
    nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo+1;
}else{
    nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;
}

Bez [attaker] -,-

Użytkownik camilost edytował ten post 22.08.2010 02:01

  • +
  • -
  • 0

#10 NiRVAnA

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:60
  • GG:
  • Lokalizacja:Paris
Offline

Napisano 22.08.2010 09:38

A jak dodać item z tarcza i wolniejszym bieganiem?

Bo zrobiłem tak:
Dodałem standardowo item i w DajPrzedmiot

case 40:
{
give_item(id, "weapon_shield");
}

Ale niestety nie działa.
  • +
  • -
  • 0

#11 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 22.08.2010 15:47

Usuń z hamTouch (plugin_init linijkę z shieldem)
Wolniejszy bieg:
case 40:
    {
        szybkosc_gracza[id] -= szybkosc_gracza[id] * 0.15
        give_item(id, "weapon_shield");
    }

I w Odrodzenie(id) za
szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 40)
	{
		szybkosc_gracza[id] -= szybkosc_gracza[id] * 0.15;
	}

I sobie możesz poprawić item 18 i 25, który prędkości wcale nie zmienia tylko o 0.4unita. ;d

Użytkownik camilost edytował ten post 22.08.2010 16:02

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych