Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dobro, Zło - pomoc


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.08.2010 09:27

Witam.
Mógłby mi ktoś przerobić coś takiego:
public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[17]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,17)
new text[512]
new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9)

asked_klass[id]=0

format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")

for(new i=0;i<8;i++)
{
	format(text, 511,"%s%s%d. %s  Level: %d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}
format(text, 511,"%s^n9. Dalej^n",text)
show_menu(id, keys, text)
}

public select_class_menu(id, key) 
{ 
new lx[17]
g_haskit[id] = 0
c_jump[id] = 0
c_blind[id] = 0
c_vampire[id] = 0
switch(key) 
{ 
	case 0: 
	{	
		player_class[id] = Czarodziejka			
	}
	case 1: 
	{	
		player_class[id] = Mnich
	}
	case 2: 
	{	
		player_class[id] =  Paladyn
	}
	case 3: 
	{	
		player_class[id] = Zabojczyni
	}
	case 4: 
	{			
		player_class[id] = Nekromanta
		g_haskit[id] = 1
	}
	case 5: 
	{	
		player_class[id] = Barbarzynca			
	}
	case 6: 
	{	
		player_class[id] = Ninja
	}
	case 7: 
	{	
		player_class[id] = Hunter
		g_GrenadeTrap[id] = 1
	}
	case 8:
	{
		ShowKlasy(id,lx)
	}
}

LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)

give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
} 

public ShowKlasy(id,lx[]) 
{
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. klasa1   Level: %i^n^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")


}
public PressedKlasy(id, key) {
new lx[17]
g_haskit[id] = 0
c_jump[id] = 0
c_blind[id] = 0
c_vampire[id] = 0
switch (key) 
{
	case 0: 
	{
		player_class[id] = Twardziel
		
	}
	case 1: 
	{
		player_class[id] = Gangster
		
	}
	case 2: 
	{
		player_class[id] = Qasis
		
	}
	case 3: 
	{
		player_class[id] = Tropiciel
	}
	case 4: 
	{
		player_class[id] = Kleryk
		c_blind[id] = 6
		c_jump[id] = 1
	}
	case 5:
	{
		player_class[id] = Szaman
		
	}
	case 6:
	{
		if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)
		player_class[id] = Wampir
		c_vampire[id] = 10
	}
	case 7: 
	{	
		if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)
		player_class[id] = Assasin
		c_jump[id] = 2
	}
	case 9: 
	{ 
		select_class(id,lx)
	}
	}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)
	
return PLUGIN_HANDLED
}
Na:

Przy wejsciu:
Wybierz Rodzaj-
1.Dobro
2.Zło
Gdy wybiorę dobro:
Dobro-
1.klasa1
2.klasa2
3.klasa3
4.klasa4
5.klasa5
6.klasa6
7.klasa7
8.klasa8
9.powrot

Gdy wybiorę zło:
Zło-
1.klasa1
2.klasa2
3.klasa3
4.klasa4
5.klasa5
6.klasa6
7.klasa7
8.klasa8
9.powrot
Za wszystkie odpowiedzi z góry dzięki.

Użytkownik slowly edytował ten post 18.08.2010 13:11


#2 hajtt?

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:51
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 18.08.2010 13:51

ehhh.
}
public Klasy(id)
{
                show_menu(id, Klawisze, "\d[\rProsze wybrac strone\d]^n^n\d1. \yDobro ^n\d2. \yZło^n^n\d0. \rWyjscie^n", -1, "MenuKlasy")
}

public PokazMenuKlasy(id, key)
{
        switch (key)
        {
                case 0:
                {
                coś(id,lx)      
                }
                case 1:
                {
                coś(id,lx)
                }
        }
}
i na górze :
#define Klawisze (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)
oraz w init.
public plugin_init()
{
        register_menucmd(register_menuid("MenuKlasy"), Klawisze, "PokazMenuKlasy")
        register_clcmd("say /klasa", "Klasy")
}

Powinno trynić xD

Jak ktoś robi to to mnie trzepie :/ Mam tak zrobione inna metoda ale masz tą.

Użytkownik hajtt? edytował ten post 18.08.2010 13:52

  • +
  • -
  • 0

#3 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:254
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Blisko Lublina :>
Offline

Napisano 22.08.2010 15:56

mi przy kompilacji wyskakuje ,

undenfinded symbol "lx"

te które znajdują się przy cos(id,lx)
  • +
  • -
  • 0
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

#4 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 22.08.2010 23:11

mi przy kompilacji wyskakuje ,

undenfinded symbol "lx"

te które znajdują się przy cos(id,lx)


ehh a moze podpinasz do tego funkcję ? :/
  • +
  • -
  • 0

#5 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:254
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Blisko Lublina :>
Offline

Napisano 23.08.2010 06:26

Podpiąłem tak jak napisał Hajtt oraz dodałem dalej swoje menu i do tego też odpowiednie w plugin_init

Gdy usunąłem te lx , to wyskakuje inny error
  • +
  • -
  • 0
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

#6 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 23.08.2010 08:40

Podpiąłem tak jak napisał Hajtt oraz dodałem dalej swoje menu i do tego też odpowiednie w plugin_init

Gdy usunąłem te lx , to wyskakuje inny error

Chodzi mi o to czy zrobiles sobie nowe menu pod to cos(id,lx)

LX zostaw, pokaz jakie masz bledy
  • +
  • -
  • 0

#7 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:254
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Blisko Lublina :>
Offline

Napisano 23.08.2010 09:06

Tak zrobiłem nowe menu , i zamiast cos(id,lx) mam MenuKlas2(id,lx)

Dokładnie to mam tak

public MenuKlas(id)
{
        show_menu(id, Klawisze, "\d[\rProsze wybrac strone\d]^n^n\d1. \yBohaterowie ^n\d2. \yBestie^n\d0. \rWyjscie^n", -1, "Menu")
}
public PokazMenu(id, key)
{

        switch (key)
        {
                case 0:
                {
                MenuKlas2(id,lx)      
                }
                case 1:
                {
                MenuKlas3(id,lx)
                }
        }
}


public MenuKlas2(id,lx[])
{
	if(is_user_bot(id)) return
	new flags[10]
	get_cvar_string("diablo_classes",flags,9)
	new text[512]
	new keys = read_flags(flags)
	
	asked_klass[id]=0
	
	format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")
	
	for(new i=0;i<8;i++)
	{
		format(text, 511,"%s%s%d. %s  Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
	}
	
	{
        show_menu(id, Klawisze2, "\d[\rProsze wybrac Klase\d]^n^n\d1. \yMag ^n\d2. \yMag^n\d3. \yPaladyn\d4. \yZabojca ^n\d5. \yNekromanta^n\d6. \yBarbarzynca\d7. \yNinja ^n\d8. \yHunter^n\d0. \rWyjscie", -1, "Menu2")
}

}

public PokazMenu2(id, key) 
{ 
	g_haskit[id] = 0
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			player_class[id] = Mag	
		}
		case 1: 
		{	
			player_class[id] = Mnich
		}
		case 2: 
		{	
			player_class[id] =  Paladyn
		}
		case 3: 
		{	
			player_class[id] = Zabojca
		}
		case 4: 
		{			
			player_class[id] = Nekromanta
			g_haskit[id] = 1
		}
		case 5: 
		{	
			player_class[id] = Barbarzynca
		}
		case 6: 
		{	
			player_class[id] = Ninja
		}
		case 7: 
		{	
			player_class[id] = Hunter
			g_GrenadeTrap[id] = 1
		}	
	}
		
	LoadXP(id, player_class[id])
	CurWeapon(id)
	
	give_knife(id)
	
	return PLUGIN_HANDLED
} 
public PokazMenu3(id, key) 
{ 
	g_haskit[id] = 0
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			player_class[id] = Mag	
		}
		case 1: 
		{	
			player_class[id] = Mnich
		}
		case 2: 
		{	
			player_class[id] =  Paladyn
		}
		case 3: 
		{	
			player_class[id] = Zabojca
		}
		case 4: 
		{			
			player_class[id] = Nekromanta
			g_haskit[id] = 1
		}
		case 5: 
		{	
			player_class[id] = Barbarzynca
		}
		case 6: 
		{	
			player_class[id] = Ninja
		}
		case 7: 
		{	
			player_class[id] = Hunter
			g_GrenadeTrap[id] = 1
		}	
	}
		
	LoadXP(id, player_class[id])
	CurWeapon(id)
	
	give_knife(id)
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

Do plugin_init dodałem i te define też dodałem i wyskakują mi tylko te z LX

Użytkownik Night90 edytował ten post 23.08.2010 09:06

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

#8 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 23.08.2010 20:02

w

public PokazMenu2(id, key)
{
g_haskit[id] = 0
switch(key)

daj

public PokazMenu2(id, key)
{
new lx[dajmy na to masz 10]
g_haskit[id] = 0
switch(key)

tak samo w PokazMenu3


zobacz ile masz w innych new lx[xxx]

i tyle wpisz tam.
  • +
  • -
  • 0

#9 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 24.08.2010 09:08

Proszę, przykład z NDM
public select_class(id)
{
show_menu(id, (1<<0)|(1<<1), "\yWybierz rodzaj bohaterow\w^n1. \wLudzie\w^n2. \wPotwory")
}

public select_class_menu(id, key)
{
c_jump[id]=0
c_he[id]=0
c_blind[id]=0
switch(key)
{
case 0: ShowKlasy1(id)
case 1: ShowKlasy2(id)
}

LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)

give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}


/* ==================================================================================================== */
public ShowKlasy1(id)
{
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz Czlowieka - ^n\w1. Czarodziej Level :%i^n2. Mnich Level :%i^n3. Blogoslawiony Level :%i^n4. Samuraj Level :%i^n5. Nekromanta Level :%i^n6. Wojownik Level :%i^n7. Ninja Level :%i^n8. Lowca Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][1],player_class_lvl[id][2],player_class_lvl[id][3],player_class_lvl[id][4],player_class_lvl[id][5],player_class_lvl[id][6],player_class_lvl[id][7],player_class_lvl[id][8])
show_menu(id, KeysKlasy1,text2)

}
public PressedKlasy1(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Czarodziej
* 2:Mnich
* 3:Blogoslawiony
* 4:Samuraj
* 5:Nekromanta
* 6:Wojownik
* 7:Ninja
* 8:Lowca

* 0:Wstecz
*/
switch (key)
{

case 0:
{
player_class[id] = Czarodziej
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 1:
{
player_class[id] = Mnich
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 2:
{
player_class[id] = Blogoslawiony
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 3:
{
player_class[id] = Samuraj
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 5:
{
player_class[id] = Wojownik
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 6:
{
player_class[id] = Ninja
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 9:
{
select_class(id)
}
}

CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

/* ==================================================================================================== */

public ShowKlasy2(id)
{
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz Potwora - ^n\w1. Grimm Level :%i^n2. Salazar Level :%i^n3. Mefisto Level :%i^n4. Diablo Level :%i^n5. Ashante Level :%i^n6. Szkielet Level :%i^n7. Szaman Level :%i^n8. Saint Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13],player_class_lvl[id][14],player_class_lvl[id][15],player_class_lvl[id][16])
show_menu(id, KeysKlasy2,text2)
}

public PressedKlasy2(id, key)
{
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Grimm
* 2:Salazar
* 3:Mefisto
* 4:Diablo
* 5:Ashante
* 6:Szkielet
* 7:Szaman
* 8:Saint

* 0:Wstecz
*/
switch (key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Grimm
c_jump[id]=1
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 1:
{
player_class[id] = Salazar
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 2:
{
player_class[id] = Mefisto
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 3:
{
player_class[id] = Diablo
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 4:
{
player_class[id] = Ashante
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 5:
{
player_class[id] = Szkielet
c_he[id]= 4
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 6:
{
player_class[id] = Szaman
c_blind[id]=1
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 7:
{
player_class[id] = Saint
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 9:
{
select_class(id)
}
}

CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych