Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

BF2 - przy dodaniu prędkości słychać kroki na shifcie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 alkoholikus

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Zawada
Offline

Napisano 17.08.2010 11:56

Witam,

Mam serwer BF2. Odznaka z SMG zwiększa prędkość gracza. Niestety posiadając tą odznakę, słychać kroki gdy gracz idzie na walku. Można jakoś zwiększyć prędkość, od której dopiero słychać kroki? Bądź zrobić tak, żeby idąc na walku mieć standardową prędkość? Nie mam pojęcia nawet jak sprawdzić jakie parametry są poustawiane dla walka, ani od jakiej prędkości słychać kroki.

Tu jest funkcja odpowiedzialna za zwiększenie prędkości w BF2:

public set_speed(id)
{
	if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
	if ( !is_user_alive(id) || freezetime ) return;

	new Float:speed;

	if ( g_imobile[id] )
	{
		speed = 100.0;
	}
	else
	{
		if ( cs_get_user_vip(id) )
		{
			//VIPs only have 1 speed no matter the weapon
			speed = 227.0;
		}
		else
		{
			new weapon = get_user_weapon(id);

			speed = gCSWeaponSpeed[weapon];

			if ( gCurrentFOV[id] <= 45 )
			{
				switch(weapon)
				{
					case CSW_SCOUT: speed = 220.0;
					case CSW_SG550, CSW_AWP, CSW_G3SG1: speed = 150.0;
				}
			}
		}

		new smglevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SMG];
		if ( smglevel )
		{
			//15 units faster per level.
			speed += (smglevel * 15.0);
		}
	}

	if ( speed != get_user_maxspeed(id) )
	{
		set_user_maxspeed(id, speed);
	}
}

Ma ktoś jakiś pomysł, jak to przerobić, żeby nie było słychać kroków na walku?

18 sierpień 2010 - 07:25:
Jest jakaś funkcja, która zwróci, czy dana osoba idzie na walku lub nie?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych