Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prosty plugin?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 silversurfer

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:209
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 04.10.2008 22:30

Witam mam taka prośbę...
Czy ktoś jest w stanie napisać plugin, który działa tak:

CT lub TT wygrało w HUDZIE pojawia się wiadomość "TT wygralo!"
Żeby nie było za łatwo to oczywiście jak się runda kończy też ma być CT lub TT wygralo (w zależności od mapy)
No i jeszcze jeden dodatek, gdy TT wygra mamy kolor czerwony gdy CT niebieski.


Taka mała pomoc jaką mogę zaoferować.
static GREEN[] = "^x04"
static TEAM_COLOR[] = "^x03"
static YELLOW[] = "^x01"
new gameSayText
public plugin_int() {
     gameSayText = get_user_msgid("SayText")
}
public some_function(id) {
     new messge[124]
     new len = format(message,123,"%sT",GREEN)
     format(message[len],123,"%ses",YELLOW)
     format(message[len],123,"%st",TEAM_COLOR)
     print_message(id,message)
}
print_message(id, mesg[]) {
     message_begin(MSG_ONE, gameSayText, {0,0,0}, id)
     write_byte(id)
     write_string(mesg)
     message_end()
}

public some_function(id) {
     new messge[124]
     format(message,123,"^x04T^x01es^x03t")    //i believe this would work to
     print_message(id,message)
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 648
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 04.10.2008 22:48

register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")

To przechwytuje (calkiem skutecznie) ktory team wygral runde ;-)

Chyba podolasz dalej? O:)
  • +
  • -
  • 0

#3 silversurfer

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:209
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 04.10.2008 22:59

Nie...
wykminiłem to
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

static TEAM_COLOR[] = "^x03" 

#define PLUGIN "xxx"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "silversurfer"


public plugin_init() {
       register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
       register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
       register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
       register_event("ResetHUD","t_win","be")
       register_event("ResetHUD","ct_win","be")
	
}

public t_win(id)
{
	client_print(id,print_chat,"^x03TT win")
}

public ct_win(id)
{
	client_print(id,print_chat,"^x03CT win")
}

Te kolory! Cholerne kolory i dwa razy mi się funkcja powtarza.
  • +
  • -
  • 0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1729
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 04.10.2008 23:15

a to:
register_event("ResetHUD","t_win","be")
       register_event("ResetHUD","ct_win","be")
po co tu jeszcze ?
I wątpię że przy:
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
       register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
da się funkcje z id zrobić
public t_win(id)
public ct_win(id)

  • +
  • -
  • 0

#5 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 509
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 05.10.2008 07:09

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

static TEAM_COLOR[] = "^x03"


http://amxx.pl/viewtopic.php?t=2783 przeczytaj to.
  • +
  • -
  • 0

#6 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 85
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 05.10.2008 11:06

a to:

register_event("ResetHUD","t_win","be")
       register_event("ResetHUD","ct_win","be")
po co tu jeszcze ?
I wątpię że przy:
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
       register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
da się funkcje z id zrobić
public t_win(id)
public ct_win(id)



oj silversurfer chłopie namieszałeś. Ktokolwiek jak wpisze fullupdate w konsoli wyskoczą te napisy.
2.
static TEAM_COLOR[] = "^x03"
- po co to definiować, jak w kodzie tego nie używałeś, a w istocie samo client_print najprawdopodobniej nie wyprintuje kolorowego tekstu. ta funkcja z pierwszego postu dobrze by działała.
3. Pavulon dobrze gada, teoretycznie w spisie eventów w SendAudio jest parametr SenderID, można z tego wywnioskować, że coś co zrobisz w tej funkcji z id to zostanie to pokazane/wysłane do serwera, bo serwer wysyła do clienta dźwięki Terrorist win/ CT win
najlepiej zrobić pętle for:
new players[32], pnum, i, id
	get_players(players, pnum)
	for(i=0; i < pnum; i++)
	id = players[i]

Wtedy pobierze wszystkich graczy, i pokaże im ten napis.
  • +
  • -
  • 0

#7 silversurfer

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:209
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 05.10.2008 13:55

Nie do końca was zrozumiałem...
  • +
  • -
  • 0

#8 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 85
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 05.10.2008 14:06

Leniwy naród :D Załącznik

@poprawione

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#9 silversurfer

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:209
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 05.10.2008 14:14

darkman, Nie, nie lewy chce się uczyć na błędach :)
  • +
  • -
  • 0

#10 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 509
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 05.10.2008 14:21

Po co przy deklaracji zmiennej globalnej dajesz przydomek static, przeczytaj o różnicach między static a global, mi nigdy nie przyszło do głowy deklarować zmiennej globalnej statycznej i aż się dziwię, że kompilator nic nie wypluł.
  • +
  • -
  • 0

#11 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 85
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 05.10.2008 14:28

zmiennej globalnej statycznej


Samo sobie jest zaprzeczeniem ;)
  • +
  • -
  • 0

#12 silversurfer

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:209
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 05.10.2008 14:51

Plugin nie działa :)
  • +
  • -
  • 0

#13 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 85
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 05.10.2008 15:14

ajj zapomniałem o jednej rzeczy :D
zmień
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"), {0,0,0}, id)

na
message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("SayText"), {0,0,0}, id)

Nie ma prawa nie działać, testowałem.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych