Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Plugin /spec

Nowy Plugin

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 16.08.2010 13:46

Witam,

Bardzo bym prosił o napisanie prostego pluga.

Po wpisaniu /spec przenosi gracza na specta, i gdy gracz jest na speccie wpiszę znów /spec przenosi do ct.

Jeśli można to jeszcze wersję z wiadomości na czacie.

Z góry dziękuje.

Pozdrawiam, DAMIANq
  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 16.08.2010 14:00

Loks:

Załączone pliki



#3 ;((

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 16.08.2010 17:05

Przenosi tylko na specta, i na dodatek cały czas mogę chodzić nadal (niby jestem na speccie) , a potem jak wpisuje to nie przenosi do CT.

Użytkownik DAMIANq edytował ten post 16.08.2010 17:06

  • +
  • -
  • 0

#4 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 16.08.2010 17:42

A może być że jak wpiszesz /ct to do CT przeniesie?
  • +
  • -
  • 0

#5 ;((

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 16.08.2010 19:01

Może być.
  • +
  • -
  • 0

#6 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 743
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 17.08.2010 01:40

#include <amxmodx>
#include <cstrike>

public plugin_init()
{
register_plugin("SpecGo", "0.1", "[H]ARDBO[T]")

register_clcmd("say /spec","SpecGo")
}
public SpecGo(player)
{
if(cs_get_user_team(player) == CS_TEAM_SPECTATOR)
{
cs_set_user_team(player, CS_TEAM_CT);
client_print(player, print_chat, "[SPEC] Zostales przeniesiony do CT")
}
else
{
cs_set_user_team(player, CS_TEAM_SPECTATOR);
client_print(player, print_chat, "[SPEC] Zostales przeniesiony na spect")
}
}

  • +
  • -
  • 1

Dziękuje, dobranoc.


#7 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 17.08.2010 02:08

Try
#include <amxmodx>
#include <cstrike>

// Jak chcesz wylaczyc ozywianie to postaw // przed linia nizej
#define OZYWIAJ
// Jak chcesz wylaczyc zabijanie to postaw // przed linia nizej
#define ZABIJAJ

#if defined OZYWIAJ
#include <hamsandwich>
#endif

public plugin_init()
{
register_plugin("Spec", "1.0", "Vertricus");
register_clcmd("say /spec","CmdSwitch");
}
public CmdSwitch(id)
{
new Team = _:cs_get_user_team(id);
switch (Team)
{
case CS_TEAM_SPECTATOR:
{
cs_set_user_team(id, CS_TEAM_CT);
#if defined OZYWIAJ
if (!is_user_alive(id))
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
#endif
}
case CS_TEAM_CT, CS_TEAM_T:
{
cs_set_user_team(id, CS_TEAM_SPECTATOR);
#if defined ZABIJAJ
if (is_user_alive(id))
user_silentkill(id);
#endif
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 0

#8 ;((

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 17.08.2010 07:41

Z wiadra mam takie coś:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "set spectate"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "naven & alliedmodders"

new oldSpecTeam[33];

// get/set mapzone bits
#define CS_GET_USER_MAPZONES(%1) get_pdata_int(%1, OFFSET, OFFSET_LINUX_DIFF)
#define CS_SET_USER_MAPZONES(%1,%2) set_pdata_int(%1, OFFSET, %2, OFFSET_LINUX_DIFF)
#define DELAY 0.3 
#define TOTAL 0
#define DROPED 1
public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /spec", "setSpectate");// usadzanie na spekta
}
public setSpectate(id)
{    
    new team;
    team = get_pdata_int(id, 114, 5);
    switch(team)
    {
        case 1:
        {
            oldSpecTeam[id] = 1;
            cs_set_user_team(id, CS_TEAM_SPECTATOR, CS_DONTCHANGE);
            if(is_user_alive(id))
                user_kill(id);
        }
        case 2:
        {
            oldSpecTeam[id] = 2;
            cs_set_user_team(id, CS_TEAM_SPECTATOR, CS_DONTCHANGE);
            if(is_user_alive(id))
                user_kill(id);
        }
        case 3:
        {
            switch(oldSpecTeam[id])
            {
                case 1:
                {
                    cs_set_user_team(id, CS_TEAM_T, CS_T_TERROR);
                    set_task(0.5, "task_afterSpecChange", id);
                }
                default:
            {
                cs_set_user_team(id, CS_TEAM_CT, CS_CT_GIGN);
                set_task(0.5, "task_afterSpecChange", id);
            }
        }
    }
    default: return FMRES_IGNORED;
}

    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public task_afterSpecChange(id)
{
//log_amx("AT: task_afterSpecChange");

dllfunc(DLLFunc_Spawn, id);
}

Użytkownik DAMIANq edytował ten post 17.08.2010 07:41

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych