Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

tag mismatch - problem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.08.2010 15:44

Przy kompilacji wyskakuje mi blad. Dokladniej pokazuje mi się coś takiego:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

dbmod_5.9.sma(9343) : warning 213: tag mismatch
Header size:           9776 bytes
Code size:           305436 bytes
Data size:           214992 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:  546588 bytes

1 Warning.
Done.

Chodzi mi o to aby usunać tego warninga.

Wszystko sprowadza się do publica:
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
       if(if(damagebits&(1<<1) && lustrzany_pocisk[this] == 1){
                   SetHamParamFloat(1, idattacker);
                   return HAM_HANDLED;
       }
	return HAM_IGNORED;
}

Za wszystkie odpowiedzi dziekuje.

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 15.08.2010 17:41

Nie wiem jak można wstawić if w if :D
if(if(if(if)))) :D

Tak to powinno wyglądać
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if((damagebits & (1<<1)) && lustrzany_pocisk[this] == 1)
{
SetHamParamFloat(1, idattacker);
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

or
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(damagebits&(1<<1) && lustrzany_pocisk[this] == 1)
{
SetHamParamFloat(1, idattacker);
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}


#3 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 15.08.2010 19:25

SetHamParamFloat(1, idattacker);
robisz set FLOAT a podajesz inta
  • +
  • -
  • 1

#4 slowly

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.08.2010 06:59

Thx, Rex mógłbyś jeszcze podać mi całą funkcję bez błędów?

PS. O ile się nie mylę to int jest wszystkimi liczbami całkowitymi.
Liczby całkowite są to wszystkie liczby naturalne dodatnie(tutaj była zastosowana), liczby przeciwne do nich(-1,-2,-3) oraz liczba zero!

Użytkownik slowly edytował ten post 16.08.2010 07:11


#5 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 16.08.2010 08:32

Int to liczba całkowita a float to liczba z dokładnością do dziesiętnej, setnej itd. Czyli zamień to 1 na 1.0
  • +
  • -
  • 0

#6 slowly

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.08.2010 10:05

Po zamianie z 1 na 1.0 przy kompilacji wyskakuje mi to:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

dbmod_5.9.sma(9345) : warning 213: tag mismatch
dbmod_5.9.sma(9345) : warning 213: tag mismatch
Header size:           9788 bytes
Code size:           306472 bytes
Data size:           215940 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:  548584 bytes

2 Warnings.
Done.

Wszystko w dalszym ciągu sprowadza się do linijki:
SetHamParamFloat(1, idattacker);

Użytkownik slowly edytował ten post 16.08.2010 10:16


#7 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 16.08.2010 10:41

Czemu próbujesz przypisać liczbę zmiennoprzecinkową do liczby całkowitej dając jej i tak liczbę całkowitą ?
Zamiast :
SetHamParamFloat(1, idattacker);

Powinno być :
SetHamParamInteger(1, idattacker);

  • +
  • -
  • 1

#8 slowly

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.08.2010 10:56

Ok THX Knooper's - dostajesz reputacje + można zamknąć!

#9 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7170
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 16.08.2010 11:04

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Wyjaśnione

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych