1. Czy dało by radę zrobić tak aby Snajper po dodawaniu w Inteligencje zdobywał lepszy DMG z AWP ?? Bo Snajper nie wyłoży nikogo kto ma full HP bo zadaje po 100 hp chyba że wejdzie Head to koło 400
2. Czy po dodawaniu w Inteligencji u Partyzanta zmniejsza się jego niewidoczność ?? Jeśli nie to czy da zrobić radę tak i np jak ma Full INT to zredukowanie do np max 50.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

Dwa Pytania dotyczące CODa
Temat rozp. Night90, 13.08.2010 16:39
3 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 13.08.2010 22:08
1. Sprawdzasz w takedamage, czy klasa to Snajper i bron to AWP i dodajesz do obrazen inteligencje, czyli takie coś:
2. (Nie jestem pewny!) W odrodzeniu przy partyzancie pobrać do zmiennej ile ma aktualnie i zrobić przed ustawieniem sprawdzenie czy jest więcej niż 50
Pewnie jakiś błąd
if(klasa_gracza[idattacker] == Snajper && weapon == CSW_AWP) damage = damage+inteligencja_gracza[idattacker];
2. (Nie jestem pewny!) W odrodzeniu przy partyzancie pobrać do zmiennej ile ma aktualnie i zrobić przed ustawieniem sprawdzenie czy jest więcej niż 50

new alpha; alpha = 255-inteligencja_gracza[id] case Partyzant: { give_item(id, "weapon_p90"); give_item(id, "weapon_flashbang"); if (alpha > 50) set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, alpha); else set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 50); }
Pewnie jakiś błąd

Użytkownik camilost edytował ten post 13.08.2010 22:11
#4
Napisano 14.08.2010 16:51
1. damage = damage+2.5*inteligencja_gracza[idattacker];
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych