Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dwa Pytania dotyczące CODa


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Night90

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 13.08.2010 16:39

1. Czy dało by radę zrobić tak aby Snajper po dodawaniu w Inteligencje zdobywał lepszy DMG z AWP ?? Bo Snajper nie wyłoży nikogo kto ma full HP bo zadaje po 100 hp chyba że wejdzie Head to koło 400

2. Czy po dodawaniu w Inteligencji u Partyzanta zmniejsza się jego niewidoczność ?? Jeśli nie to czy da zrobić radę tak i np jak ma Full INT to zredukowanie do np max 50.
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

 


#2 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 13.08.2010 22:08

1. Sprawdzasz w takedamage, czy klasa to Snajper i bron to AWP i dodajesz do obrazen inteligencje, czyli takie coś:
if(klasa_gracza[idattacker] == Snajper && weapon == CSW_AWP)
			damage = damage+inteligencja_gracza[idattacker];

2. (Nie jestem pewny!) W odrodzeniu przy partyzancie pobrać do zmiennej ile ma aktualnie i zrobić przed ustawieniem sprawdzenie czy jest więcej niż 50 ;P

new alpha;
alpha = 255-inteligencja_gracza[id]

		case Partyzant:
		{
			give_item(id, "weapon_p90");
			give_item(id, "weapon_flashbang");
			if (alpha > 50)
				set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, alpha);
			else
				set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 50);
		}

Pewnie jakiś błąd ^^

Użytkownik camilost edytował ten post 13.08.2010 22:11

  • +
  • -
  • 2

#3 Night90

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 14.08.2010 08:02

Pierwsze działa , a drugiego jeszcze nie sprawdzałem.

Ale co do pierwszego , czy dało by radę zrobić tak aby za 1 INT dostawał 2.5 DMG ?? , jeśli nie da się połówek to aby dostawał 2 DMG ;P
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png
b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png

 


#4 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 14.08.2010 16:51

1. damage = damage+2.5*inteligencja_gracza[idattacker];
  • +
  • -
  • 2




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych