Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak zrobic klase z auto bunny hopem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Letnie Chamskie B00m

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:67
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 11.08.2010 14:28

Jak w temacie proszę o pomoc

#2 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 11.08.2010 18:27

Znajdz
//Before freeze_ended check

Dodaj nad

if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && player_class[id]==Klasa)
{
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)


if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE

new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
}

Chyba powinno działać :D
  • +
  • -
  • 2

#3 Letnie Chamskie B00m

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:67
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 12.08.2010 10:54

dzięki

#4 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 12.08.2010 10:56

Zapomnialem jeszcze zebys dodal gdzies do #define
#define FL_WATERJUMP (1<<11)
#define FL_ONGROUND (1<<9)
  • +
  • -
  • 2




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych