Dodalem nową klasę na diablo. Nazwałem ją złodziej i ma ona takie coś ...
Jak strzela odbiera jest 1/2 szansy na odebranie 500$$ kasy przeciwnikowi no i odbiera jak strzela tyle, ze jest problem następujący:
jak mam wybraną tą klase odbieram kase innym normalnie, ale jak ktoś we mnie strzela to mi odejmuje dużo kasy a nie powinno wogóle i nie wiem co jest źle...
no i taką funkcje mam dodaną, jest to przerobiona po prostu funkcja arrabian boots. Co w niej jest źle ?
public add_theif2_bonus(id,attacker_id)
{
if (player_b_theif2[attacker_id] > 0)
{
new roll1 = random_num(1,3)
if (roll1 == 1)
{
if (cs_get_user_money(id) > player_b_theif2[attacker_id])
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-player_b_theif2[attacker_id])
if (cs_get_user_money(attacker_id) + player_b_theif2[attacker_id] <= 16000)
{
cs_set_user_money(attacker_id,cs_get_user_money(attacker_id)+player_b_theif2[attacker_id])
}
}
else
{
new allthatsleft = cs_get_user_money(id)
cs_set_user_money(id,0)
if (cs_get_user_money(attacker_id) + allthatsleft <= 16000)
{
cs_set_user_money(attacker_id,cs_get_user_money(id) + allthatsleft)
}
}
}
}
}


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









