Witam , mam pewien problem. Chcialem zrobic odporność na kuszę w itemku lecz kiedy dodałem funkcję to kiedy się strzeliło w byle jaką osobę to zawsze pisało że osoba ma odporność , proszę o sugestię co jest nie tak
public toucharrow(arrow, id)
{
new kid = entity_get_edict(arrow, EV_ENT_owner)
new lid = entity_get_edict(arrow, EV_ENT_enemy)
if (player_b_antyitem[lid] > 0){
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.06, 0.59, 1, 6.0, 9.0)
show_hudmessage(kid, "Gracz posiada odpornosc na kusze !")
remove_entity(arrow)
return
}
if(is_user_alive(id))
{
if(kid == id || lid == id) return
entity_set_edict(arrow, EV_ENT_enemy,id)
new Float:dmg = entity_get_float(arrow,EV_FL_dmg)
entity_set_float(arrow,EV_FL_dmg,(dmg*3.0)/5.0)
if(get_cvar_num("mp_friendlyfire") == 0 && get_user_team(id) == get_user_team(kid)) return
Effect_Bleed(id,248)
change_health(id,floatround(-dmg),kid,"knife")
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id);
write_short(7<<14);
write_short(1<<13);
write_short(1<<14);
message_end();
if(get_user_team(id) == get_user_team(kid))
{
new name[33]
get_user_name(kid,name,32)
client_print(0,print_chat,"%s attacked a teammate",name)
}
emit_sound(id, CHAN_ITEM, "weapons/knife_hit4.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
if(dmg<30)
remove_entity(arrow)
}
}