Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

problem z ver


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tony

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:52
Offline

Napisano 03.10.2008 14:32

czesc mam maly problem w logsach mi wyskakuje

L 10/03/2008 - 15:07:45: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dbmod_5.4h.amxx")
L 10/03/2008 - 15:07:45: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_attacker")
L 10/03/2008 - 15:07:45: [AMXX]    [0] dbmod_5.4h.sma::Damage1 (line 6299)
L 10/03/2008 - 15:09:21: Invalid player id 0

  • +
  • -
  • 0

#2 PeZeT

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:80
Offline

Napisano 03.10.2008 14:33

dbmod_5.4h.amxx w plugins.ini zamień na dbmod_5.4h.amxx debug
  • +
  • -
  • 0

#3 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 03.10.2008 15:53

PeZeT, to już jest z debug'iem

[AMXX] Displaying debug trace

Przydało by się dbmod_5.4h.sma bo coś było w nim zmieniane.
  • +
  • -
  • 0

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 03.10.2008 16:58

To jest raczej wina juz amxx'a...
if ((is_user_connected(id)) && (id!=0))
	{
		attacker = get_user_attacker(id)

Jak widac nie powinno nigdy byc id==0, ale jest...

PS. get_user_attacker(id) jest tylko w 2 miejscach kodu, a ten fragment jest z 5.4h w 6130 linice (oryginal - forum)
  • +
  • -
  • 0

#5 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 03.10.2008 17:21

Tak, widziałem to. Ale "miałem nadzieję" że coś tam zmienił (inna linijka) i dlatego jest źle.
Jak się nie mylę to id==0 jest w przypadku obrażeń zadanych od świata takich jak upadek, ogień itp.
Tylko że get_user_attacker odpalane jest już po sprawdzeniu czy id==0 więc nie powinno być z tym problemów.
Co innego w funkcji Damage, tam najpierw jest sprawdzane get_user_attacker a potem czy id==0. Tylko że w tym co Tony napisał widać że chodzi o Damage1 :/
  • +
  • -
  • 0

#6 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 03.10.2008 17:57

Tak to juz jest, pawn kozysta a bibliotek funkcji ktore nie musza byc okniecznie dobre... Po za tym sam silnik hl1 jest dosc slaby i dziurawy (wystarczy zobaczyc ile cheatow do niego robia...).
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych