Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[QTM COD:MW Mod] Jak wyeliminować 'tracenie' punktów.QTM COD:MW Mod (Przy dodawaniu umiejętności)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 08.08.2010 22:56

Zauważyłem, iż gdy mam załóżmy maksymalny poziom sily(zdrowia)
I przez przypadek chciałem dodać 1 punkt to nie zostaje on dodany do sily, ale odjęty z całkowitej liczby pkt.
do wykorzystania na doświadczenia, poniżej krótki tutorial dzięki któremu nie będziemy musieli resetować doświadczeń przez ubywające punkty:

1. Szukamy w public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
W każdym case dodajemy do else nową linię i powinny wyglądać tak:

CASE 0:
case 0: 
		{	
			if(inteligencja_gracza[id]<100)
				inteligencja_gracza[id]++;
			else {
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety.");
				punkty_gracza[id]++;
			}
		}

Tak samo z resztą dodam w spoiler... (Napisy inne, zamiast sila to zdrowie..., ale mysle ze to nie problem ^^.)
Spoiler


@Zakaz kopiowania ^.^


Użytkownik camilost edytował ten post 30.08.2010 14:00

  • +
  • -
  • 1

#2 neroo

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:Pruszkow
Offline

Napisano 28.08.2010 21:51

qtm_codmod2.sma(2038) : error 002: only a single statement (or expression) can follow each "case"
qtm_codmod2.sma(2038) : error 029: invalid expression, assumed zero
qtm_codmod2.sma(2038) : warning 215: expression has no effect
qtm_codmod2.sma(2038) : error 001: expected token: ";", but found "]"
qtm_codmod2.sma(2038) : fatal error 107: too many error messages on one line


podczas kompilacji.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#3 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1 157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 29.08.2010 13:06

Dodaj } na koniec kodu.
  • +
  • -
  • 0

#4 neroo

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:Pruszkow
Offline

Napisano 29.08.2010 14:54

nie pomoglo.
  • +
  • -
  • 0

#5 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 29.08.2010 15:13

To już lepiej znajdź
switch(item) 

	{ 

		case 0: 

		{	

			if(inteligencja_gracza[id]<100)

				inteligencja_gracza[id]++;

			else 

				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");

			

		}

		case 1: 

		{	

			if(zdrowie_gracza[id]<100)

				zdrowie_gracza[id]++;

			else 

				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");

		}

		case 2: 

		{	

			if(wytrzymalosc_gracza[id]<100)

				wytrzymalosc_gracza[id]++;

			else 

				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");

			

		}

		case 3: 

		{	

			if(kondycja_gracza[id]<100)

				kondycja_gracza[id]++;

			else 

				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");

		}

	}

	

	punkty_gracza[id]--;
i zamień na
switch(item) 

	{ 

		case 0: 

		{	

			if(inteligencja_gracza[id]<100) {

				inteligencja_gracza[id]++;

				punkty_gracza[id]--;

			}				

			else 

				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");

			

		}

		case 1: 

		{	

			if(zdrowie_gracza[id]<100){

				zdrowie_gracza[id]++;

				punkty_gracza[id]--;

			}

			else 

				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");

		}

		case 2: 

		{	

			if(wytrzymalosc_gracza[id]<100){

				wytrzymalosc_gracza[id]++;

				punkty_gracza[id]--;

			}

			else 

				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");

			

		}

		case 3: 

		{	

			if(kondycja_gracza[id]<100){

				kondycja_gracza[id]++;

				punkty_gracza[id]--;

			}

			else 

				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");

		}

	}


#6 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 28.05.2011 06:46

Kolega zapomniał o klamerkach:

switch(item) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			if(inteligencja_gracza[id]<100)
			{
				inteligencja_gracza[id]++;
				punkty_gracza[id]--;
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
			
		}
		case 1: 
		{	
			if(zdrowie_gracza[id]<100)
			{
				zdrowie_gracza[id]++;
				punkty_gracza[id]--;
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD] Maxymalny poziom sily osiagniety");
		}
		case 2: 
		{	
			if(wytrzymalosc_gracza[id]<100)
			{
				wytrzymalosc_gracza[id]++;
				punkty_gracza[id]--;
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
			
		}
		case 3: 
		{	
			if(kondycja_gracza[id]<100)
			{
				kondycja_gracza[id]++;
				punkty_gracza[id]--;
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
		}
	}

  • +
  • -
  • -1

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych