Jak zwykle postępujemy zgodnie z tutkiem
Łączymy źródła
1. Szukamy
new ilosc_skokow_gracza[33];
Po tym dodajemy
new bool:czolganie[33];
new zezwol_na_czolganie[33];
2. Szukamy w public Odrodzenie(id)
switch(klasa_gracza[id])
Nad tym dodajemy
czolganie[id] = false;
zezwol_na_czolganie[id] = 0;
3. Szukamy w public NowaRunda()
iEnt = find_ent_by_class(iEnt, "Mine");
}
Po tym dodajemy
for(new i = 0; i < sizeof czolganie; i++)
czolganie[i] = false
client_cmd(0,"-duck")
4. Na samym końcu źródła dodajemy
public client_PostThink(id)
{
new button = pev(id,pev_button)
new oldbuttons = pev(id,pev_oldbuttons)
if(button & IN_USE && oldbuttons & IN_USE && pev(id,pev_watertype) == -1 && zezwol_na_czolganie[id] > 0)
{
new flags = pev(id,pev_flags)
if(flags & FL_ONGROUND)
{
engfunc(EngFunc_DropToFloor,id)
client_cmd(id,"+duck")
set_pev(id,pev_waterlevel,5)
set_pev(id,pev_punchangle,{0.0,0.0,0.0})
czolganie[id] = true
}
if(button & IN_JUMP && czolganie[id])
{
new Float:vVelocity[3]
pev(id,pev_velocity,vVelocity)
vVelocity[2] = float(-abs(floatround(vVelocity[2])))
set_pev(id,pev_velocity,vVelocity)
set_pev(id,pev_button,pev(id,pev_button) & ~IN_JUMP)
}
}
else
{
if(czolganie[id])
{
client_cmd(id,"-duck")
set_pev(id,pev_waterlevel,0)
czolganie[id] = false
}
}
}
_________________________________________________________
Dodajemy klasę / item
1. Klasę robimy zgodnie z TYM poradnikiem:w switch(klasa_gracza[id])
I pod daną klasie bronią dodajemy po prostu
zezwol_na_czolganie[id] = 1;
np. Snajper
case Snajper: { give_item(id, "weapon_awp"); give_item(id, "weapon_scout"); give_item(id, "weapon_deagle"); zezwol_na_czolganie[id] = 1; }
2. Dodajemy nowy przedmiot według kolejności (nazwa,opis)
np. u mnie nr. przedmiotu czolganie w kolejności to będzie 29.
Szukamy w public Odrodzenie(id) np. przedmiotu Szpieg:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9) ZmienUbranie(id, 0);I po nim dodajemy
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 29) zezwol_na_czolganie[id] = 1;
Szukamy w public DajPrzedmiot(id, przedmiot) ostatni case u mnie 27 i po nim dodajemy
case 29: { zezwol_na_czolganie[id] = 1; }
Najlepiej nie stosować w klasie i w itemie naraz, bo mogą się zdarzyć bugi jeśli jednak tak chcesz napisz w Scripting/Pluginy a pomogę Ci je wykluczyć ; p (Za dużo pisania i zależne od klasy w jakiej jest czołganie)
Jeżeli sam nie potrafisz tego zrobić
Załóż osobny temat w dziale Scripting/Pluginy załącz SMA i powiedz o co prosisz.
Źródło + ScreenShoty plugina: http://amxx.pl/czolganie-t8451.html
@Zakaz kopiowania ^.^
Użytkownik camilost edytował ten post 30.08.2010 13:59