Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bug ze stałą zmianą prędkości


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 .minD

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:451
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 07.08.2010 20:50

Odwołując się do tematu hardbota Szybkość nie zmienia się po zmianie broni - Nieoficjalny polski support AMX Mod X i mojego postu nagrałem demko (download poniżej) ukazujące mój problem który dobrze określił Miczu

CurWeapon - wywołuje się też przy oddanym strzale, a silnik może inteligentnie zmieniać speeda tylko przy zmianie broni. Czyli teraz masz +400 do każdej zmiany i oddanego strzału...


kod


new Speed220[33]

[..]

register_event("CurWeapon","Speed220a","be", "1=1")

[..]

public Speed220a(id){
if(Speed220[id])
{
set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id) - 30)
}
}

[...]

case 2:{ // Kolumb
give_item ( id, "weapon_m3")
cs_set_user_bpammo( id, CSW_M3, 32 );
give_item (id, "weapon_hegrenade")
set_user_maxspeed (id, 220)
Speed220[id] = 1
Speed220[id] = 1

}


problem występuje z i bez set_user_maxspeed (id,220) bo testowałem obydwa

Jak to naprawić ?

Demko - bug dem

Użytkownik .minD edytował ten post 07.08.2010 20:50

  • +
  • -
  • 0

#2 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 07.08.2010 22:57

public Speed220a(id){

        if(Speed220[id])

        {

                set_user_maxspeed(id, 220)   

        }

}


  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#3 .minD

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:451
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 08.08.2010 19:29

Goqu a nie lepiej pobrać szybkość gracza z daną bronią i odjąć np. 30? chociaż to może powodować błędy :/

przetestuje co dałeś :P

Użytkownik .minD edytował ten post 08.08.2010 19:31

  • +
  • -
  • 0

#4 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 08.08.2010 19:32

o mnie za mnie może to być all w jednej funkcji :D

czyli

public cos(id)
{
zycie , armor ,speed
}
a to cos dodajesz do curweapon i git ;D

#5 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 08.08.2010 22:32

chcesz tak to mozesz sobie ustawic w curweapon
set_user_maxspeed(id,-1.0)
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)-30.0)

chociaz i tak polecam uzycie fakemety :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych