Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kompilacja pliku sma


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sevcio

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:80
  • Lokalizacja:Głogów
Offline

Napisano 06.08.2010 11:31

Witam, mam problem. Compilator nie chce mi skompilować pliku sma :/ Może ktoś to dla mnie zrobić? Daję +

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.08.2010 11:44

Lekkie Wsparcie na Lekkie_Wsparcie
  • +
  • -
  • 1

#3 Sevcio

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:80
  • Lokalizacja:Głogów
Offline

Napisano 06.08.2010 20:26

Dobra zmieniłem, skompilowało się, ale podczas kompilacji były błędy, wgrałem amxx pliku i cod mi wcale nie działał :D Oto sma:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.08.2010 21:12

Załączony plik  QTM_CodMod (1).sma   50,24 KB  26 Ilość pobrań
  QTM_CodMod (1).amxx
  • +
  • -
  • 1

#5 Sevcio

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:80
  • Lokalizacja:Głogów
Offline

Napisano 06.08.2010 21:45

Ok, dzięki.
A co zrobić, żeby klasa Grenadier miała tak jak jest w opisie, 2 HE, 3 Flashe, 2 Smoke? :)
  • +
  • -
  • 0

#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 06.08.2010 21:54

cs_set_user_bpammo

Dla he to będzie
give_item(id, "weapon_hegrenade");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 2);

  • +
  • -
  • 0

#7 Sevcio

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:80
  • Lokalizacja:Głogów
Offline

Napisano 07.08.2010 11:02

Tak wygląda sma w miejscu Grenadiera. Ale niestety on ma nadal 1 he, 1 smoke i 2 flashe.
Powienien mieć 2 he, 2 smoke, 3 flashe :/
case Grenadier:
		{
			give_item(id, "weapon_scout");
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 2);
			give_item(id, "weapon_flashbang");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 3);
			give_item(id, "weapon_smokegrenade");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, 2);
		}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych