Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Klasa skoczek nie działa


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 OnlyDiabloMod

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:141
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 05.08.2010 17:11

Witam dlaczego to nie działa?

public autobh:

public AutoBH_Skoczek(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)

if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2)
{
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

if (flags & FL_WATERJUMP)

if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )

if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
}
}



i przy klasie dodalem tak:

case Skoczek:
{
give_item(id, "weapon_ump45");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
AutoBH_Skoczek(id);
}


  • +
  • -
  • 0
Moja sieć serwerów: CS-Budowlani.pl

#2 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 11.08.2010 19:14

Spróbuj ze zmiennymi i na początku funkcji autobh sprawdź czy np. pozwol_na_bh[id] > 0
new pozwol_na_bh[33];

W odrodzenie za if(!klasa_gracza[id]) ...
Dajesz pozwol_na_bh[id] = 0;

W klasie pozwol_na_bh[id] = 1; i masz ;P

Jeśli wciąż nie działa to spróbuj z innym kodem na BH ; p
  • +
  • -
  • 1

#3 Smutny

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.08.2010 08:31

Niestety nie dziala.

Problem jest z tym "pozwol_na_bh[id] > 0" wyskakuje takie cos:

Warning: Expression has no effect

Nawet jak zamienialem na "pozwol_na_bh[id] = 1;" kompilowalo bez problemu jednak w grze nie dziala.
Probowalem tez wsadzic w ifa:

if(pozwol_na_bh[id] > 0)

Kompilowalo sie bez bledow jednak w grze nadal nie dziala.

BH jakie uzylem:

public AutoBH(id) {
pozwol_na_bh[id] > 0
entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping

// Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE

new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

Użytkownik Smutny edytował ten post 12.08.2010 08:32

  • +
  • -
  • 0

#4 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 12.08.2010 13:25

Nie wiem jak ma działać: pozwol_na_bh[id] > 0

Spoiler


I w klasie skoczek pod broniami dajesz pozwol_na_bh[id] = 1;

Albo w tym ifie:
if(pozwol_na_bh[id] = 0)

Zamieniasz na
if(klasa_gracza[id] != Skoczek)
  • +
  • -
  • 1

#5 Smutny

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.08.2010 13:39

No to dla odmiany teraz jest cos takiego:

Warning: Possibly unintended assignment

Przy linice z "if(pozwol_na_bh[id] = 0)" wyskakuje to ostrzezenie...
  • +
  • -
  • 0

#6 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 12.08.2010 13:52

Sorry == a nie = ^^
  • +
  • -
  • 1

#7 Smutny

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.08.2010 16:41

No tak teraz bledow nie ma zadnych jednak nadal nie dziala to auto bh :(
Odpalilem go jako osobny plugin i wszystko dzialalo wiec kod na bh jest raczej poprawny.
  • +
  • -
  • 0

#8 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 14.08.2010 08:03

Jeżeli byś to zrobił daj mi info na gg 10221853 dam reputa bo od miecha się meczę nad tym.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych