Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Poprawa .sma do Cod MoD WM


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 zenon

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:74
  • Lokalizacja:Poland >Radomsko
Offline

Napisano 01.08.2010 13:50

Witam sam nie za doskonale budowę pliku .sma a chce zrobic nowe klase na serwer i 2 nowe itemy ale przy kompilacji wyskakuje mi kolo 40 błędów a nie umiem ich wyłapać i nie wiem czy dobrze zrobiłem itemy. Jeśli z itemi jest zle to posze o poprawę ;-)

Załączone pliki


Użytkownik zenon edytował ten post 01.08.2010 13:53

  • +
  • -
  • 0

#2 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 01.08.2010 16:37

Proszę Cię bardzo. Zapomniałeś o zamykaniu funkcji, poprawnej budowie funkcji i case ^^ i oczywiście TABulatorach (Zamieniłem wszystkie spacje na TABulatory)

Używaj Notepad ++. Lepiej widać co źle ; p
Załączony plik  QTM_CodMod.amxx   64,21 KB  11 Ilość pobrań

Załączony plik  QTM_CodMod.sma   58,02 KB  26 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx
  • +
  • -
  • 0

#3 zenon

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:74
  • Lokalizacja:Poland >Radomsko
Offline

Napisano 02.08.2010 19:05

Nie wiem co jest ale nie chodzi :( nie ma nowych klasa ani itemow tajemnica zenona ktora powinna dawac awp i he, z awp powinno zabijac za 1 razem i z he tez.

Co do tajemnicy niezmoliwe to powina zadawac 35 obrazen wiecej i cicho powinna biegac postac z tym itemem :)
  • +
  • -
  • 0

#4 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 02.08.2010 21:55

Item - Tajemnica Zenona (nr. 30)

if((weapon == CSW_AWP || weapon == CSW_HEGRENADE) && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 30)
		damage=float(health)+300.0;

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 30)
	{
		give_item(id, "weapon_awp");
		give_item(id, "weapon_hegrenade");
	}

Takie rzeczy jej dałeś.

Jeśli chcesz ciche bieganie dodajesz pod give_item: set_user_footsteps(id, 1);

A czy działają zaraz sprawdzę.

Wszystko działa, akurat otrzymałem item Tajemniza NieMoZLiwE ale nie działa bo? Nie dodałeś definicji dla tego itemu? :) Tylko dałeś Nazwę i Opis.


@EDIT
Masz tu zrobiłem Ci te ciche bieganie + 35 więcej DMG

Załączony plik  QTM_CodMod.amxx   64,31 KB  8 Ilość pobrań

Załączony plik  QTM_CodMod.sma   58,56 KB  30 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx

Użytkownik camilost edytował ten post 02.08.2010 22:20

  • +
  • -
  • 0

#5 zenon

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:74
  • Lokalizacja:Poland >Radomsko
Offline

Napisano 04.08.2010 00:08

Jeśli chodzi o twoją poprawe to wszystko ok tylko nie tam dodałem 5 nowych klas i tych klas nie ma w grze.
Co do itemow to nie wiem czy tajemnica zenona daje awp he i zabija z tych przedmiotow za 1 razem a tajemnica niemozliwe zabiera 35 obrazen wiecej i cicho sie z nia biega ? :)
  • +
  • -
  • 0

#6 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 04.08.2010 01:13

Raczej nie inaczej co do 1/1 to dokładnie tego nie kumam w cod modzie.


Dodałem Ci nr. itemów wyszukujesz wdług nr. i wiesz co robi.
Napiszę Ci żebyś nie musiał szukać:
"Tajemnica N!EmOzLiWe",//29

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 29)
		damage+=35,set_user_footsteps(this, 1);

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 29)	//Tajemnica NiemoZliwe
		set_user_footsteps(id, 1);					//Cichobiega
	else
		set_user_footsteps(id, 0);					//Jesli nie ma tego itemu biega glosno
Nie wiem czemu 2razy użyłem, ale nie szkodzi ^.^


"Tajemnica Zenona" //Ostatnia czyli 30
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 30)
	{
		give_item(id, "weapon_awp");
		give_item(id, "weapon_hegrenade");
	}

if((weapon == CSW_AWP || weapon == CSW_HEGRENADE) && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 30)
		damage=float(health)+300.0;

PS. Jakie klasy dodałeś, bo ja w SMA żadnych nowych nie widzę tylko 2 itemy nowe. Może sma zle dałeś? : D
  • +
  • -
  • 0

#7 zenon

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:74
  • Lokalizacja:Poland >Radomsko
Offline

Napisano 04.08.2010 17:59

Chodzi mi o te klasy "Partyzant","Szpieg","Szturmowiec","Strzelec Wsparcia","Lekki Zolniez","Rebeliant"
  • +
  • -
  • 0

#8 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 04.08.2010 18:04

Wszystko SMA jest poprawnie. Dobrze dodane.
  • +
  • -
  • 0

#9 zenon

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:74
  • Lokalizacja:Poland >Radomsko
Offline

Napisano 04.08.2010 18:31

Gdy dodaje na serwer restartuje go i wchodzę do gry w menu nie ma tych klas nowych :(
  • +
  • -
  • 0

#10 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 04.08.2010 19:39

Może byś najpierw wgrał ten plugin? A nie. Wszystko działa, testowałem.

Pliki 6 postów wyżej wgrałem na serwer. I jakoś działają.
(Jak kompilujesz za pomocą scripting/compile.exe to pamiętaj że to co się skompilowało jest w scripting/compile/ i stamtąd wyciągasz i wklejasz do plugins/)

Screeny jeśli nie wierzysz:
http://i38.tinypic.com/bebubk.png
http://i35.tinypic.com/2v33nee.png

Użytkownik camilost edytował ten post 04.08.2010 19:39

  • +
  • -
  • 0

#11 zenon

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:74
  • Lokalizacja:Poland >Radomsko
Offline

Napisano 04.08.2010 21:45

Dziękuję :) Na pewno się odezwe jeszcze na forum bo gracze chcą nowe itemy a ja jak widac nie radze sobie z tym za bardzo :) Dzięki i pozdrawiam :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych