Załączone pliki
Użytkownik zenon edytował ten post 01.08.2010 13:53
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 01.08.2010 13:50
Użytkownik zenon edytował ten post 01.08.2010 13:53
Napisano 01.08.2010 16:37
QTM_CodMod.amxx 64,21 KB 11 Ilość pobrań
QTM_CodMod.sma 58,02 KB 45 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
Napisano 02.08.2010 19:05
Napisano 02.08.2010 21:55
if((weapon == CSW_AWP || weapon == CSW_HEGRENADE) && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 30) damage=float(health)+300.0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 30)
{
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
QTM_CodMod.amxx 64,31 KB 8 Ilość pobrań
QTM_CodMod.sma 58,56 KB 46 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
Użytkownik camilost edytował ten post 02.08.2010 22:20
Napisano 04.08.2010 00:08
Napisano 04.08.2010 01:13
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 29) damage+=35,set_user_footsteps(this, 1);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 29) //Tajemnica NiemoZliwe set_user_footsteps(id, 1); //Cichobiega else set_user_footsteps(id, 0); //Jesli nie ma tego itemu biega glosnoNie wiem czemu 2razy użyłem, ale nie szkodzi ^.^
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 30)
{
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}if((weapon == CSW_AWP || weapon == CSW_HEGRENADE) && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 30) damage=float(health)+300.0;
Napisano 04.08.2010 17:59
Napisano 04.08.2010 18:04
Napisano 04.08.2010 18:31
Napisano 04.08.2010 19:39
Użytkownik camilost edytował ten post 04.08.2010 19:39
Napisano 04.08.2010 21:45
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych