Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Flaga a Podwojny exp:PDla ludzi znajacych sie na tym "czyms" :P


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 31.07.2010 06:18

Wiec tak
Cala Rzecz rozchodzi się o to aby .Osoba z Falga "t" (Admin_Level_H)
Posiadała 2x większy exp niż inne postacie
Wiec mam pytanie
czy to zadziala
if( get_user_flags(killer_id) & ADMIN_LEVEL_H)
xp_award+=get_cvar_num("diablo_xpbonus")/2

Czyli cały publick wyglądałby tak
public award_kill(killer_id,victim_id)
{
if (!is_user_connected(killer_id) || !is_user_connected(victim_id))
return PLUGIN_CONTINUE

new xp_award = get_cvar_num("diablo_xpbonus")

new Team[32]
get_user_team(killer_id,Team,31)

if (LeaderCT > 0 && equal(Team,"CT") && !is_user_alive(LeaderCT))
xp_award-= get_cvar_num("diablo_xpbonus")/4

if (LeaderT > 0 && equal(Team,"TERRORIST") && !is_user_alive(LeaderT))
xp_award-= get_cvar_num("diablo_xpbonus")/4

if (player_class[killer_id] == Mnich)
xp_award+=get_cvar_num("diablo_xpbonus")/4
if( get_user_flags(killer_id) & ADMIN_LEVEL_H)
xp_award+=get_cvar_num("diablo_xpbonus")/2

if (player_xp[killer_id]<player_xp[victim_id])
xp_award+=get_cvar_num("diablo_xpbonus")/4

new more_lvl=player_lvl[victim_id]-player_lvl[killer_id]

if(more_lvl>0) xp_award += floatround((get_cvar_num("diablo_xpbonus")/7)*(more_lvl*((2.0-more_lvl/76.0)/3.0)))
else if(more_lvl<-50)xp_award -= get_cvar_num("diablo_xpbonus")*(2/3)
else if(more_lvl<-40)xp_award -= get_cvar_num("diablo_xpbonus")/2
else if(more_lvl<-30)xp_award -= get_cvar_num("diablo_xpbonus")/3
else if(more_lvl<-20)xp_award -= get_cvar_num("diablo_xpbonus")/4
else if(more_lvl<-10)xp_award -= get_cvar_num("diablo_xpbonus")/7

Give_Xp(killer_id,xp_award)

return PLUGIN_CONTINUE

}

a i da to 2 x większy exp na all klasach?:P
  • +
  • -
  • 0

#2 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 31.07.2010 09:40

Tak ale będzie on tylko po zabiciu.
Proponuję takie coś

znajdź:
public Give_Xp(id,amount)
{
if(player_class_lvl[id][player_class[id]]==player_lvl[id])
{
if(player_xp[id]+amount!=0 && get_playersnum()>1){

Dodaj pod tym :
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) amount *= 2

i powinno być ok.

Użytkownik Knopers edytował ten post 31.07.2010 21:11
Poprawione

  • +
  • -
  • 0

#3 Morthi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:91
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 31.07.2010 15:18

@Knoper wlasnie bedzie wiekszy bo tam jest /2 a nie /4
  • +
  • -
  • 0

#4 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 31.07.2010 17:51

ale tak jak zrobil kolega bedzie dzialac?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych