Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Awansowanie do następnego LVL


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 !cex!

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:73
  • Lokalizacja:Stawiski
Offline

Napisano 30.07.2010 19:07

Siema

Mam pytanie/prośbę. Moje pytanie to czy istnieje taki kod który wyświetla na głównym say'u, że gracz X awansował do poziomu X np Gracz ceX awansował do poziomu 50 klasa Ninja. Jeśli jest takie coś to poprosiłbym o link do tego kodu, bądź zamieszczenie tu go.

Z góry za pomoc dziękuję. Ofc daje Repute za najlepsza odpowiedź
  • +
  • -
  • 0

#2 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 31.07.2010 06:21

Podmien

public Give_Xp(id,amount)
{
if(player_class_lvl[id][player_class[id]]==player_lvl[id])
{
if(player_xp[id]+amount!=0 && get_playersnum()>1){
player_xp[id]+=amount
if (player_xp[id] > LevelXP[player_lvl[id]])
{
player_lvl[id]+=1
player_point[id]+=2
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id])
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(0, GREEN, "^x04 %s^x01 awansowal^x04 %s^x01 (do poziomu^x04 %i^x01)", name, Race[player_class[id]], player_lvl[id])
savexpcom(id)
player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]


}

if (player_xp[id] < LevelXP[player_lvl[id]-1])
{
player_lvl[id]-=1
player_point[id]-=2
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Spadles do poziomu %i", player_lvl[id])
savexpcom(id)
player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
}
write_hud(id)
}
}
}

i lokalnie kompil. z iniclude colorchat
  • +
  • -
  • 0

#3 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 31.07.2010 17:25

a o tym nie zapomniales?
zanjdz
#include <fun>
dodaj nad
#include <colorchat>

Użytkownik xdx551 edytował ten post 31.07.2010 17:27

  • +
  • -
  • 0

#4 master245

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:205
  • Lokalizacja:Witów
Offline

Napisano 31.07.2010 17:49

i jescze musisz miec plik cholorchat.ini ;]




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych