Proszę o wytłumaczenie mi, co robię źle. Poniższy plugin kompiluje się i działa, ale jednak po kompilacji pokazuje się informacja o 15 ostrzeżeniach. wydaje mi się, że jest to taki sam błąd w każdym case.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Przekierowanie"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "Zakardo dla xxxx"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /serwer", "Serwer")
register_clcmd("say /ip", "Serwer")
register_clcmd("say /serwery", "Serwer")
register_clcmd("say /server", "Serwer")
}
public client_disconnect(id)
{
remove_task(id)
remove_task(100 + id)
}
public Serwer(id)
{
new menu = menu_create("Serwery:", "Serwer_Handle");
menu_additem(menu, "serwer 1");
menu_additem(menu, "serwer 2");
menu_additem(menu, "serwer 3");
menu_additem(menu, "serwer 4");
menu_additem(menu, "serwer 5");
menu_additem(menu, "serwer 6");
menu_additem(menu, "serwer 7");
menu_additem(menu, "serwer 8");
menu_additem(menu, "serwer 9");
menu_additem(menu, "serwer 10");
menu_display(id, menu);
}
public Serwer_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
switch(item)
{
case 0:
{
if (is_user_connected(id)) {
new name[33]
get_user_name(id,name,32)
client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";Connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx")
client_print(0, print_chat, "Gracz %s zostal przekierowany na serwer 1", name)
}}
case 1:
{
if (is_user_connected(id)) {
new name[33]
get_user_name(id,name,32)
client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";Connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx")
client_print(0, print_chat, "Gracz %s zostal przekierowany na serwer 2", name)
}}
case 2:
{
if (is_user_connected(id)) {
new name[33]
get_user_name(id,name,32)
client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";Connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx")
client_print(0, print_chat, "Gracz %s zostal przekierowany na serwer 3", name)
}}
case 3:
{
if (is_user_connected(id)) {
new name[33]
get_user_name(id,name,32)
client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";Connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx")
client_print(0, print_chat, "Gracz %s zostal przekierowany na serwer 4", name)
}}
case 4:
{
if (is_user_connected(id)) {
new name[33]
get_user_name(id,name,32)
client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";Connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx")
client_print(0, print_chat, "Gracz %s zostal przekierowany na serwer 5", name)
}}
case 5:
{
if (is_user_connected(id)) {
new name[33]
get_user_name(id,name,32)
client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";Connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx")
client_print(0, print_chat, "Gracz %s zostal przekierowany na serwer 6", name)
}}
case 6:
{
if (is_user_connected(id)) {
new name[33]
get_user_name(id,name,32)
client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";Connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx")
client_print(0, print_chat, "Gracz %s zostal przekierowany na serwer 7", name)
}}
case 7:
{
if (is_user_connected(id)) {
new name[33]
get_user_name(id,name,32)
client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";Connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx")
client_print(0, print_chat, "Gracz %s zostal przekierowany na serwer 8", name)
}}
case 8:
{
if (is_user_connected(id)) {
new name[33]
get_user_name(id,name,32)
client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";Connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx")
client_print(0, print_chat, "Gracz %s zostal przekierowany na serwer 9", name)
}}
case 9:
{
if (is_user_connected(id)) {
new name[33]
get_user_name(id,name,32)
client_cmd(id, "echo ^"Redirecting^";Connect xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx")
client_print(0, print_chat, "Gracz %s zostal przekierowany na serwer 10", name)
}}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Nazwy serwerów i ip za cenzurowałem, żeby nie było reklamy. Dodam jeszcze, że jest to mój pierwszy plugin.


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









