Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Diablo 5.9 Maksymalna ilość *czegos*


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Steam Player

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Lokalizacja:Miasto
Offline

Napisano 29.07.2010 19:49

Witam!
Pisze w imieniu sieci serverów.
Mamy mały problem z w/w pluginem Diablo wersji 5.9; szczególnie chodzi o to że na serverze włóczą się spamerzy, spam kuszą etc.
Problem leży w tym że można za dużo punktów w Inteligencje

I tu pojawia się problem i cały sens tematu...
Jak można zmniejszyć maksymalną liczbe Inteligencji i innych cech?

Z góry Dziękuje

Użytkownik Steam Player edytował ten post 29.07.2010 19:49

  • +
  • -
  • 0

#2 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 29.07.2010 20:25

w public skill_menu
a dokladniej tutaj
public skill_menu(id, key) 
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (player_intelligence[id]<50){
player_point[id]-=1
player_intelligence[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")

}
case 1:
{
if (player_strength[id]<50){
player_point[id]-=1
player_strength[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zycia osiagniety")
}
case 2:
{
if (player_agility[id]<50){
player_point[id]-=1
player_agility[id]+=1
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom wytrzymalosci osiagniety")

}
case 3:
{
if (player_dextery[id]<50){
player_point[id]-=1
player_dextery[id]+=1
set_speedchange(id)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom kondycji osiagniety")
}
}

if (player_point[id] > 0)
skilltree(id)


return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0

#3 Owner123

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 29.07.2010 20:51

Jeśli chodzi o spam kuszą to zapraszam tutaj:
[5.9l] Po zwiększeniu maksymalnego poziomu Łowca szybko strzela z kuszy - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych