@@Edit
Aaaa.. i jeszcze jedno , jak dodać klasie Szybsze zdobywanie expa ??
Użytkownik Starozytny edytował ten post 29.07.2010 18:50
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 29.07.2010 18:36
Użytkownik Starozytny edytował ten post 29.07.2010 18:50
Napisano 30.07.2010 12:06
public CurWeapon(id)
{
if(freezetime || !klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
new weapon = read_data(2);
UstawSzybkosc(id);
if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;
/*Odtąd doklej kod */
// Sprawdzamy czy gracz zyje i czy nie jest botem
if(!is_user_alive(id) && is_user_bot(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
// Sprawdzamy klase gracza (Napisz swoja klase zamiast TwojaKlasa (np. Rambo) ;p
if(klasa_gracza[id] != TwojaKlasa)
return PLUGIN_CONTINUE;
// Pobieramy nazwe aktualnej broni
new weaponid
weaponid = get_user_weapon(id)
// Sprawdza czy aktualna bron to nie ta ponizej, jesli nie idzie dalej
if(weaponid == CSW_C4 || weaponid == CSW_KNIFE || weaponid == CSW_FLASHBANG || weaponid == CSW_HEGRENADE || weaponid == CSW_SMOKEGRENADE)
return PLUGIN_CONTINUE;
// Tutaj ustawiasz wdl broni jakie ma miec klasa (Takze te ponizej)
if(weaponid == CSW_MP5NAVY || weaponid == CSW_TMP)
give_item(id, "ammo_9mm")
if(weaponid == CSW_MAC10)
give_item(id, "ammo_45acp")
if(weaponid == CSW_P90)
give_item(id, "ammo_57mm")
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik camilost edytował ten post 30.07.2010 12:12
Napisano 30.07.2010 12:09
Napisano 30.07.2010 12:18
Napisano 30.07.2010 12:50
Napisano 30.07.2010 12:55
Nie napisałeś:dodać Nieskończoność ammo
dodać Nieskończony magazynek
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych