@@Edit
Aaaa.. i jeszcze jedno , jak dodać klasie Szybsze zdobywanie expa ??
Użytkownik Starozytny edytował ten post 29.07.2010 18:50
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 29.07.2010 18:36
Użytkownik Starozytny edytował ten post 29.07.2010 18:50
Napisano 30.07.2010 12:06
public CurWeapon(id) { if(freezetime || !klasa_gracza[id]) return PLUGIN_CONTINUE; new weapon = read_data(2); UstawSzybkosc(id); if(weapon == CSW_C4) podkladajacy = id; /*Odtąd doklej kod */ // Sprawdzamy czy gracz zyje i czy nie jest botem if(!is_user_alive(id) && is_user_bot(id)) return PLUGIN_CONTINUE; // Sprawdzamy klase gracza (Napisz swoja klase zamiast TwojaKlasa (np. Rambo) ;p if(klasa_gracza[id] != TwojaKlasa) return PLUGIN_CONTINUE; // Pobieramy nazwe aktualnej broni new weaponid weaponid = get_user_weapon(id) // Sprawdza czy aktualna bron to nie ta ponizej, jesli nie idzie dalej if(weaponid == CSW_C4 || weaponid == CSW_KNIFE || weaponid == CSW_FLASHBANG || weaponid == CSW_HEGRENADE || weaponid == CSW_SMOKEGRENADE) return PLUGIN_CONTINUE; // Tutaj ustawiasz wdl broni jakie ma miec klasa (Takze te ponizej) if(weaponid == CSW_MP5NAVY || weaponid == CSW_TMP) give_item(id, "ammo_9mm") if(weaponid == CSW_MAC10) give_item(id, "ammo_45acp") if(weaponid == CSW_P90) give_item(id, "ammo_57mm") return PLUGIN_CONTINUE; }
Użytkownik camilost edytował ten post 30.07.2010 12:12
Napisano 30.07.2010 12:09
Napisano 30.07.2010 12:18
Napisano 30.07.2010 12:50
Napisano 30.07.2010 12:55
Nie napisałeś:dodać Nieskończoność ammo
dodać Nieskończony magazynek
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych