Witam, więc tak mam takie dwa problemy:
1. Zabijając kogoś z kuszy lub z itemka (meek, archy, 1/1 he itp) nie zalicza fraga do rankingu
2. Jeśli ktoś nas zabije z kuszy lub itemka (j.w) nalicza nam dwie śmierci
Jeśli ktoś wie w czym może tkwić problem proszę o pomoc , pozdrawiam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Dwie sprawy dotyczące zabijania itemkiem
Temat rozp. Joke, 28.07.2010 21:15
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 28.07.2010 21:15
#2
Napisano 29.07.2010 11:13
Miczu i Gutek specjalnie to zrobili zeby rankiem rzadzil skill a nie jak komus wylosuje sie fajny item.
ale wiele osob o to pyta
ale wiele osob o to pyta
#3
Napisano 29.07.2010 15:50
No okej , ale punkt 2 to jakiś bug , ma ktoś jakiś pomysł co jest nie tak ? ;]
#4
Napisano 29.07.2010 15:55
zmien sobie util_kill na ExecuteHamB(Ham_Killed...
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#5
Napisano 29.07.2010 19:48
yhy ta żeś mi pomógł , co z tego że podmienie jak Util_kill ma swój kod
poza tym jak miałbym podmienić to np tutaj .. . UTIL_Kill(attacker_id,id, "weapon_hegrenade")
public UTIL_Kill(attacker,id,weapon[])
{
if( is_user_alive(id)){
if(get_user_team(attacker)!=get_user_team(id))
set_user_frags(attacker,get_user_frags(attacker) +1);
if(get_user_team(attacker)==get_user_team(id))
set_user_frags(attacker,get_user_frags(attacker) -1);
if (cs_get_user_money(attacker) + 150 <= 16000)
cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker)+150)
else
cs_set_user_money(attacker,16000)
cs_set_user_deaths(id, cs_get_user_deaths(id)+1)
user_kill(id,1)
if(is_user_connected(attacker) && attacker!=id)
{
award_kill(attacker,id)
if(is_user_alive(attacker)) award_item(attacker,0)
}
message_begin( MSG_ALL, gmsgDeathMsg,{0,0,0},0)
write_byte(attacker)
write_byte(id)
write_byte(0)
write_string(weapon)
message_end()
message_begin(MSG_ALL,gmsgScoreInfo)
write_byte(attacker)
write_short(get_user_frags(attacker))
write_short(get_user_deaths(attacker))
write_short(0)
write_short(get_user_team(attacker))
message_end()
message_begin(MSG_ALL,gmsgScoreInfo)
write_byte(id)
write_short(get_user_frags(id))
write_short(get_user_deaths(id))
write_short(0)
write_short(get_user_team(id))
message_end()
new kname[32], vname[32], kauthid[32], vauthid[32], kteam[10], vteam[10];
get_user_name(attacker, kname, 31);
get_user_team(attacker, kteam, 9);
get_user_authid(attacker, kauthid, 31);
get_user_name(id, vname, 31);
get_user_team(id, vteam, 9);
get_user_authid(id, vauthid, 31);
log_message("^"%s<%d><%s><%s>^" killed ^"%s<%d><%s><%s>^" with ^"%s^"",
kname, get_user_userid(attacker), kauthid, kteam,
vname, get_user_userid(id), vauthid, vteam, weapon);
}
}
poza tym jak miałbym podmienić to np tutaj .. . UTIL_Kill(attacker_id,id, "weapon_hegrenade")
#6
Napisano 29.07.2010 21:13
Albo, można prościej użyć tego stocka:
Użycie:
stock fm_user_kill(index, flag = 0) {
if (flag) {
new Float:frags;
pev(index, pev_frags, frags);
set_pev(index, pev_frags, ++frags);
}
dllfunc(DLLFunc_ClientKill, index);
return 1;
}
Użycie:
fm_user_kill( id, 1 );
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych