Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dwie sprawy dotyczące zabijania itemkiem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Joke

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:142
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 28.07.2010 21:15

Witam, więc tak mam takie dwa problemy:
1. Zabijając kogoś z kuszy lub z itemka (meek, archy, 1/1 he itp) nie zalicza fraga do rankingu
2. Jeśli ktoś nas zabije z kuszy lub itemka (j.w) nalicza nam dwie śmierci

Jeśli ktoś wie w czym może tkwić problem proszę o pomoc , pozdrawiam ;)
  • +
  • -
  • 0

#2 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 29.07.2010 11:13

Miczu i Gutek specjalnie to zrobili zeby rankiem rzadzil skill a nie jak komus wylosuje sie fajny item.
ale wiele osob o to pyta

#3 Joke

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:142
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 29.07.2010 15:50

No okej , ale punkt 2 to jakiś bug , ma ktoś jakiś pomysł co jest nie tak ? ;]
  • +
  • -
  • 0

#4 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 29.07.2010 15:55

zmien sobie util_kill na ExecuteHamB(Ham_Killed...
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#5 Joke

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:142
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 29.07.2010 19:48

yhy ta żeś mi pomógł , co z tego że podmienie jak Util_kill ma swój kod
public UTIL_Kill(attacker,id,weapon[])
{
if( is_user_alive(id)){
if(get_user_team(attacker)!=get_user_team(id))
set_user_frags(attacker,get_user_frags(attacker) +1);

if(get_user_team(attacker)==get_user_team(id))
set_user_frags(attacker,get_user_frags(attacker) -1);

if (cs_get_user_money(attacker) + 150 <= 16000)
cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker)+150)
else
cs_set_user_money(attacker,16000)

cs_set_user_deaths(id, cs_get_user_deaths(id)+1)
user_kill(id,1)

if(is_user_connected(attacker) && attacker!=id)
{
award_kill(attacker,id)
if(is_user_alive(attacker)) award_item(attacker,0)
}

message_begin( MSG_ALL, gmsgDeathMsg,{0,0,0},0)
write_byte(attacker)
write_byte(id)
write_byte(0)
write_string(weapon)
message_end()

message_begin(MSG_ALL,gmsgScoreInfo)
write_byte(attacker)
write_short(get_user_frags(attacker))
write_short(get_user_deaths(attacker))
write_short(0)
write_short(get_user_team(attacker))
message_end()

message_begin(MSG_ALL,gmsgScoreInfo)
write_byte(id)
write_short(get_user_frags(id))
write_short(get_user_deaths(id))
write_short(0)
write_short(get_user_team(id))
message_end()

new kname[32], vname[32], kauthid[32], vauthid[32], kteam[10], vteam[10];

get_user_name(attacker, kname, 31);
get_user_team(attacker, kteam, 9);
get_user_authid(attacker, kauthid, 31);

get_user_name(id, vname, 31);
get_user_team(id, vteam, 9);
get_user_authid(id, vauthid, 31);

log_message("^"%s<%d><%s><%s>^" killed ^"%s<%d><%s><%s>^" with ^"%s^"",
kname, get_user_userid(attacker), kauthid, kteam,
vname, get_user_userid(id), vauthid, vteam, weapon);
}
}


poza tym jak miałbym podmienić to np tutaj .. . UTIL_Kill(attacker_id,id, "weapon_hegrenade") O.o
  • +
  • -
  • 0

#6 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 29.07.2010 21:13

Albo, można prościej użyć tego stocka:
stock fm_user_kill(index, flag = 0) {
if (flag) {
new Float:frags;
pev(index, pev_frags, frags);
set_pev(index, pev_frags, ++frags);
}

dllfunc(DLLFunc_ClientKill, index);

return 1;
}


Użycie:
fm_user_kill( id, 1 );

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych