Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[BaseBuilder] Nowe modele dla CT


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 hmm

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:75
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 28.07.2010 15:20

Witam. Jestem posiadaczem jedngo z modów zwanym "BaseBuilder" i mam takie pytanie dla znawców pluginów itd. Mam zrobiony specjalny model inżyniera dla CT, ale jak podmieniam go zamiast modeli CT to po restarcie serwera nadal są zwykłe modele. Może jest jakiś plugin, żeby zamiast zwykłych modeli każdy z CT posiadał model inżyniera. Czekam na jaką kolwiek pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#2 EsVu96

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:25
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:C: / Program Files / EsVu96 / Pulpit
Offline

Napisano 28.07.2010 15:28

Sprawdź to:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

public plugin_init()
{
register_plugin("MODELE", "1.0", "AMXX.PL")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_spawn", 1)
}

public ham_spawn(id)
set_task(0.1, "changeModel", id)

public changeModel(id)
{
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)

else if(userTeam == CS_TEAM_CT)
cs_set_user_model(id, "nazwamodelu")
}

public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/nazwafolderu/nazwamodelu.mdl")
}

  • +
  • -
  • 0
Pomogłem ci? dajDołączona grafika.

#3 hmm

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:75
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 28.07.2010 16:12

Próbowałem jak napisałeś, ale nadal to samo. Niby modele są wrzucone i zrobione według tego wyżej, a na serwerze nic nie ma takiego..
  • +
  • -
  • 0

#4 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 28.07.2010 16:15

hahah i to ma działać hahaha
Łap i zmien sobie wyglądy

Players Models 1.3.0 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

#5 EsVu96

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:25
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:C: / Program Files / EsVu96 / Pulpit
Offline

Napisano 28.07.2010 16:20

Tak to ma działać, tylko źle napisałem, wybacz ;).

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

public plugin_init()
{
register_plugin("JAIL MODEL", "1.0", "AMXX.PL")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_spawn", 1)
}

public ham_spawn(id)
set_task(0.1, "changeModel", id)

public changeModel(id)
{
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)

if(userTeam == CS_TEAM_CT)
cs_set_user_model(id, "nazwamodelu")
}

public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/nazwafolderu/nazwamodelu.mdl")
}


Tam gdzie pisze nazwafolderu, chodzi o ścieżkę do modelu, np:
models/player/inzynier/inzynier.mdl

Tam gdzie pisze nazwamodelu.mdl chodzi o nazwę tego twojego modelu, np:
inzynier.mdl

Tam gdzie pisze nazwamodelu wpisz, np: inzynier

Mi to działa, nie wiem jak tobie.

Załączone pliki


Użytkownik EsVu96 edytował ten post 28.07.2010 16:25

  • +
  • -
  • 0
Pomogłem ci? dajDołączona grafika.

#6 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 28.07.2010 16:31

a nie lepiej od razu

#include <amxmodx>
#include <cstrike>

public plugin_init()
{
register_plugin("Cos", "1", "Ktos")

// Add your code here...
}
public client_authorized(id)
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
cs_set_user_model(id, "MODEL")
}
public plugin_precache()
precache_model("models/player/MODEL/MODEL.mdl")


#7 hmm

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:75
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 29.07.2010 07:58

EsVu96 na pewno to w BaseBuilder modzie robiłeś? Robie jak napisałeś i nadal są zwykłe modele postaci..
  • +
  • -
  • 0

#8 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 29.07.2010 10:03

testowałeś moją opcje




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych