Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nowa klasa w COD


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Starozytny

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Program Files / Steam / SteamAps / Starozytny / Steam .exe
Offline

Napisano 28.07.2010 09:53

Witam , ostatnio przerobiłem COD'a dodałem Ninje (Premium) ale nie wiem jak zwiększyć jej grawitacje , zrobić żeby była niewidzialna , podwójny skok , szybsze chodzenie , Większe obrażenia nożem...
Pomoże ktoś ??

Użytkownik Starozytny edytował ten post 28.07.2010 09:56


#2 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 28.07.2010 11:18

Grawitacja (Moduł FUN):
set_user_gravity(id, X.X)

X.X - Ile razy grawitacja ma być większa, podajemy w FLOAT ( 0.5 - 400grawitacji, 1.0 - 800grawitacji, 1.5 - 1200grawitacji)

Prędkość (Moduł FUN):
set_user_maxspeed(id, X.X)

X.X - Jaka ma być prędkość z aktualną bronią, podajemy w FLOAT ( 180.0 300.0 lub 350.0 lub 250.0 - normalna prędkość z nożem. Twój wybór jaka)
Pamiętaj: mp_maxspeed "500", aby serwer pozwalał na większe prędkości od 300 ;P

Niewidzialność (Moduł FUN):
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,X)

X - liczba określająca widzialność gracza ( 255 - całkowicie widoczny, 35 - Odrobinę widoczny, 0 - całkowicie niewidoczny

Większe obrażenia nożem (Moduł HAMSANDWICH):
W plugin_init dopisujesz jeśli nie ma:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")

I później nowy public
public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
if ( is_user_connected(attacker) && is_valid_player(attacker) && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && XXXXXXX[attacker])
SetHamParamFloat(4, damage * X.X )
}


XXXXX[attacker] - (Nie wiem jak się w COD robi tam nazwę klasy, ale chodzi o to że jeśli jest Ninja (Sam musisz dodać)
X.X - Ile razy większe mają być obrażenia, podajemy w float (2.0 - zadaje 2x więcej DMG, 3.5 - zadaje 3.5 więcej DMG)


Skoki to już więcej roboty, chyba że wyciągniesz z jakiegoś pluginu.

Użytkownik camilost edytował ten post 28.07.2010 11:19

  • +
  • -
  • 1

#3 Starozytny

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Program Files / Steam / SteamAps / Starozytny / Steam .exe
Offline

Napisano 28.07.2010 13:39

Właśnie skoki nie są takie trudne ^^

29 lipiec 2010 - 11:22:

Większe obrażenia nożem (Moduł HAMSANDWICH):
W plugin_init dopisujesz jeśli nie ma:

Gdzie jest to plugin_init ??

#4 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 29.07.2010 20:52

CTRL+F: plugin_init
Tam ^^
public plugin_init()
  • +
  • -
  • 1

#5 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 29.07.2010 23:34

new ilosc_apteczek_gracza[33];
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new Float:poprzednia_rakieta_gracza[33];
new ilosc_min_gracza[33];
new ilosc_dynamitow_gracza[33];
new ilosc_skokow_gracza[33];

new bool:freezetime = true;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

g_vault = nvault_open("CodMod");

register_think("Apteczka","ApteczkaThink");


jeśli używasz amxx studio jest to 180-181 linijka QTM_CodModa

Użytkownik Ojciec Dyrektor edytował ten post 29.07.2010 23:35

  • +
  • -
  • 1

#6 Starozytny

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Program Files / Steam / SteamAps / Starozytny / Steam .exe
Offline

Napisano 30.07.2010 08:18

Gdzie mam tego publika wkleić :

public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
        if ( is_user_connected(attacker) && is_valid_player(attacker) && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && XXXXXXX[attacker])
                SetHamParamFloat(4, damage * X.X )
}

Dobra thx za pomoc oczywiście plusy lecą
Jak skończę robić te 40-60 klas to zapraszam do gry :)

P.S.: Pomóżcie proszę w : COD - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

@@Edit

kurcze zapomniałem jak zablokować klasie używanie broni ...
to było :
restrick_weapons[id]
czy inaczej ??

Użytkownik Starozytny edytował ten post 30.07.2010 08:30





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych