Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Vip i Anty Archy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 27.07.2010 18:20

Siema Jak zrobic aby kolo z dana flaga byl odporny na dany czar np. archy , probowalem ale jakos mi nie wychodzilo:/
Próbowałem coś w tym pozmieniać
Proszę o pomoc
public add_bonus_stomp(id)
{
set_gravitychange(id)

new origin[3]
get_user_origin(id,origin)

new dam = earthstomp[id]-origin[2]

earthstomp[id] = 0

//If jump is is high enough, apply some shake effect and deal damage, 300 = down from BOMB A in dust2
if (dam < 85)
return PLUGIN_CONTINUE

dam = dam-85

message_begin(MSG_ONE , get_user_msgid("ScreenShake") , {0,0,0} ,id)
write_short( 1<<14 );
write_short( 1<<12 );
write_short( 1<<14 );
message_end();

new entlist[513]
new numfound = find_sphere_class(id,"player",230.0+player_strength[id]*2,entlist,512)


for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i]

if (pid == id || !is_user_alive(pid))
continue

if (get_user_team(id) == get_user_team(pid))
continue
if (player_b_antyarchy[pid] > 0)
continue
if (c_antyarchy[pid] > 0)
continue
if (!(pev(pid, pev_flags) & FL_ONGROUND)) continue


new Float:id_origin[3]
new Float:pid_origin[3]
new Float:delta_vec[3]

pev(id,pev_origin,id_origin)
pev(pid,pev_origin,pid_origin)


delta_vec[x] = (pid_origin[x]-id_origin[x])+10
delta_vec[y] = (pid_origin[y]-id_origin[y])+10
delta_vec[z] = (pid_origin[z]-id_origin[z])+200

set_pev(pid,pev_velocity,delta_vec)

message_begin(MSG_ONE , get_user_msgid("ScreenShake") , {0,0,0} ,pid)
write_short( 1<<18 );
write_short( 1<<14 );
write_short( 1<<18 );
message_end();

change_health(pid,-dam,id,"world")
}

return PLUGIN_CONTINUE
}

Użytkownik Stachu123 edytował ten post 27.07.2010 18:20

  • +
  • -
  • 0

#2 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 27.07.2010 18:52

if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)
                                continue

Powinieneś wiedzieć gdzie to dodać, pod:

if (c_antyarchy[pid] > 0)
                        continue


#3 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 28.07.2010 17:26

najpierw na zasadzie tego KLIK stworz sobie funkcje anty arch.
oraz to co napisal Screeaam...

#4 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 28.07.2010 17:28

najpierw na zasadzie tego KLIK stworz sobie funkcje anty arch.
oraz to co napisal Screeaam...



Yyy, że co ? Tak jak mu napisałem to będzie działać ta ochrona, nie potrzeba żadnych "funkcji" nowych.

#5 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 28.07.2010 17:30

if (c_antyarchy[pid] > 0) continue


c_antyarchy[pid]

a do tego nowa tablica ??




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych