Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

- - - - -

Ożywianie graczy z przyjaznym Menu dla admina


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_Maestro_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 27.07.2010 13:28

Plugin na ozywianie graczy z przyjaznym menu dla admina z prawami na kick.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <fakemeta>
// Definiujemy odpowiednie funkcje

#define PLUGIN "Ozywianie graczy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Kanter Strajk"
// Informacje o autorze i pluginie

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /ulecz", "pokaz_menu", ADMIN_KICK);
register_clcmd("say_team /ulecz", "pokaz_menu", ADMIN_KICK);
}
// rejestrujemy plugin i mowimy mu ze jak ktos wpisz /ulecz to ma pokazac menu, flaga do leczenia ADMIN_KICK
public pokaz_menu(id)
{
if(!is_user_connected(id) || !(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK))
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
new players[32], plnum, admin_name[32], sid [32], zycie[32];

get_user_name(id,admin_name,31);
get_user_authid(id, sid, 31);
get_players(players, plnum, "ach");

new key[128], info[8], name[64];
new menu = menu_create("Wybierz gracza do wyleczenia", "menu_click"); // pokazujemy menu

for(new i = 0; i < plnum; i++) // menu dziala w petli i znajduje graczy ktorzy zyja
{
new id=players[i];

get_user_name(players[i], name, 63); //pobieramy nicki graczy
zycie[id] = get_user_health(id); // pobieramy hp graczy

if(zycie[id] < 100) // jesli gracz ma 100hp to po co go leczyc ?
{
formatex(info, 7, "%d", id);
formatex(key, 127, "\w%s\y\R[%s HP]", name, zycie[id]); // wyswielamy nick, i losc hp
menu_additem(menu, key, info);
log_amx("ADMIN %s <%s> wyleczyl %s.",admin_name,sid,name); //zapisujemy logi czynnosci admina
}
}
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); // Polska nazwa przycisku zamiast Back
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); // Polska nazwa przycisku zamiast Next
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); // Polska nazwa przycisku zamiast Exit
menu_display(id, menu);

return PLUGIN_HANDLED;
}
//Pokazujemy menu z lista graczy i iloscia hp
// Ponizej przywracanie menu po uleczeniu i leczenie gracza
public menu_click(id, menu, item)
{
new access, info[8], name[63], callback;

menu_item_getinfo(menu, item, access, info, 7, name, 63, callback);
menu_destroy(menu);

new kogo = str_to_num(info);

if(item != MENU_EXIT && item != MENU_BACK && item != MENU_MORE)
{
if(is_user_alive(kogo)) // sprawdzamy jeszcze raz czy gracz zyje
{
set_user_health(kogo,100); // leczymy gracza
}
pokaz_menu(id);
}
}

Załączone pliki


Użytkownik Maestro edytował ten post 27.07.2010 18:50


#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 27.07.2010 13:38

Nieczytelnie jak cholera. Zaprzyjaźnij się z tabulatorem i enterem.
Dodaj jako załącznik.
  • +
  • -
  • 0

#3 Gość_Maestro_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 27.07.2010 15:03

Pavulon, ale wedlug mnie widac kod dobrze...
Tab i enter uzywam jak widac.
Staram sie odrobic ostrzezenia tylko...

#4 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 27.07.2010 16:35

To się nazywa TABULATOR i ENTER :]

Spoiler


#5 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 27.07.2010 17:03

if(!is_user_alive(kogo)) // sprawdzamy jeszcze raz czy gracz zyje


a sprawdzasz czy jest martwy i jak jest martwy to dajesz mu 100 hp ciekawe :D





public menu_click(id, menu, item)
{
 if(item != MENU_EXIT )
        {
                if(is_user_alive(++item)) // sprawdzamy jeszcze raz czy gracz zyje
                {
                                set_user_health(item,100); // leczymy gracza
                }
                 menu_destroy(menu);
                pokaz_menu(id);
        }
}

Użytkownik G[o]Q edytował ten post 27.07.2010 17:03

  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#6 Gość_Maestro_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 27.07.2010 18:51

Poprawilem plugin, dodalem sma, amxx.
Pozdrawiam

#7 Redux

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:109
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Redux
  • Lokalizacja:Nie wiem.
Offline

Napisano 23.07.2011 13:50

Wybaczcie, że odświeżam... lecz plugin nie potrafi ożywiać graczy, może ich tylko leczyć. <_<

#8 M0nk3y

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:18
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Radziszów
Offline

Napisano 26.07.2011 14:55

tak właśnie testowałem... może naprawicie?
  • +
  • -
  • 0

#9 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 26.07.2011 15:11

proszę

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
// Definiujemy odpowiednie funkcje

#define PLUGIN "Ozywianie graczy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Kanter Strajk"
// Informacje o autorze i pluginie

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /ulecz", "pokaz_menu", ADMIN_KICK);
register_clcmd("say_team /ulecz", "pokaz_menu", ADMIN_KICK);
}
// rejestrujemy plugin i mowimy mu ze jak ktos wpisz /ulecz to ma pokazac menu, flaga do leczenia ADMIN_KICK
public pokaz_menu(id)
{
if(!is_user_connected(id) || !(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK))
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
new players[32], plnum, admin_name[32], sid [32], zycie[32];

get_user_name(id,admin_name,31);
get_user_authid(id, sid, 31);
get_players(players, plnum, "ach");

new key[128], info[8], name[64];
new menu = menu_create("Wybierz gracza do wyleczenia", "menu_click"); // pokazujemy menu

for(new i = 0; i < plnum; i++) // menu dziala w petli i znajduje graczy ktorzy zyja
{
new id=players[i];

get_user_name(players[i], name, 63); //pobieramy nicki graczy
zycie[id] = get_user_health(id); // pobieramy hp graczy

if(zycie[id] < 100) // jesli gracz ma 100hp to po co go leczyc ?
{
formatex(info, 7, "%d", id);
formatex(key, 127, "\w%s\y\R[%s HP]", name, zycie[id]); // wyswielamy nick, i losc hp
menu_additem(menu, key, info);
log_amx("ADMIN %s <%s> wyleczyl %s.",admin_name,sid,name); //zapisujemy logi czynnosci admina
}
}
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); // Polska nazwa przycisku zamiast Back
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); // Polska nazwa przycisku zamiast Next
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); // Polska nazwa przycisku zamiast Exit
menu_display(id, menu);

return PLUGIN_HANDLED;
}
//Pokazujemy menu z lista graczy i iloscia hp
// Ponizej przywracanie menu po uleczeniu i leczenie gracza
public menu_click(id, menu, item)
{
new access, info[8], name[63], callback;

menu_item_getinfo(menu, item, access, info, 7, name, 63, callback);
menu_destroy(menu);

new kogo = str_to_num(info);

if(item != MENU_EXIT && item != MENU_BACK && item != MENU_MORE)
{
if(!is_user_alive(kogo)) // sprawdzamy jeszcze raz czy gracz zyje
{
set_user_health(kogo,100); // leczymy gracza
} else {
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, kogo)
}
pokaz_menu(id);
}
}

  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#10 naXe

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 269
Wszechwidzący

  • Postów:1489
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 26.07.2011 17:21

To jest na leczenie, tylko jest zła nazwa tematu.
Nie wiem czemu jeszcze nikt tego nie zmienił..

Prawidłowy kod na ożywianie:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <fakemeta>


#define PLUGIN "Ozywianie graczy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Kanter Strajk"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /ozyw", "pokaz_menu", ADMIN_KICK);
register_clcmd("say_team /ozyw", "pokaz_menu", ADMIN_KICK);
}
public pokaz_menu(id)
{
if(!is_user_connected(id) || !(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN))
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
new players[32], plnum, admin_name[32], sid [32];
get_user_name(id,admin_name,31);
get_user_authid(id, sid, 31);
get_players(players, plnum, "bch");
new key[128], info[8], team[16], name[64];
new menu = menu_create("Lagerzy.eu # Wybierz gracza do ozywienia", "menu_click")
for(new i = 0; i < plnum; i++)
{
new id=players[i]
get_user_name(players[i], name, 63);
switch(get_user_team(id))
{
case 1:
{
formatex(info, 7, "%d", id);
team="TT";
formatex(key, 127, "\w%s\y\R%s", name, team);
menu_additem(menu, key, info);
}
case 2:
{
formatex(info, 7, "%d", id);
team="CT";
formatex(key, 127, "\w%s\y\R%s", name, team);
menu_additem(menu, key, info);
}
}
log_amx("ADMIN %s <%s> ozywil %s.",admin_name,sid,name);
}
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public menu_click(id, menu, item)
{
new access, info[8], name[63], callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, info, 7, name, 63, callback);
menu_destroy(menu);
new kogo = str_to_num(info);
if(item != MENU_EXIT && item != MENU_BACK && item != MENU_MORE)
{
if(!is_user_alive(kogo))
{
set_pev(kogo, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE);
dllfunc(DLLFunc_Think, kogo);
dllfunc(DLLFunc_Spawn, kogo);
strip_user_weapons(kogo);
give_item(kogo, "weapon_knife");
}
pokaz_menu(id);
}
}

Użytkownik naXe edytował ten post 26.07.2011 17:22


#11 M0nk3y

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:18
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:Radziszów
Offline

Napisano 27.07.2011 10:05

naXe działa ten plugin wielki + ;)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych