Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z kompilacją


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 ArT

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 27.07.2010 09:34

Tak więc wczoraj chciałem przetestować parę efektów na mojej mapie : wybuchy , trzęsienia ziemi itp. Nie przypasowało mi co zrobiłem więc usunąłem wszystkie byty z tym związane , potem chciałem dodać trochę światła na mapie . Problem w tym ,że nie chce mi kompilować mapy z poziomu EKSPERT . W podstawowym nie mogę ,bo zawsze pokazuje , że brak pliku hl.exe . Cały czas korzystałem z poziomu EXPERT i było dobrze. Log z kompilacji:

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "C:\Program Files\CounterStrike"


** Executing...
** Command: C:\ZHLT25~1\hlcsg.exe
** Parameters: "c:\deat\deathrun_test"

hlcsg v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec 9 2002)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\ZHLT25~1\hlcsg.exe c:\deat\deathrun_test
Entering c:\deat\deathrun_test.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

2 brushes (totalling 12 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.13 seconds)
SetModelCenters:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.42 seconds)

Using Wadfile: \program files\counterstrike\valve\halflife.wad
- Contains 65 used textures, 87.84 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\counterstrike\cstrike\torntextures.wad
- Warning: Larger than expected texture (240172 bytes): 'TK_STONEWALLHI'
- Warning: Larger than expected texture (306812 bytes): 'TK_CLAYROOF'
- Warning: Larger than expected texture (272812 bytes): '{TK_PLANTLG'
- Warning: Larger than expected texture (327212 bytes): '{TK_PLANTSM'
- Warning: Larger than expected texture (235412 bytes): 'TK_TORNMAP'
- Contains 4 used textures, 5.41 percent of map (162 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\counterstrike\cstrike\tex.wad
- Contains 5 used textures, 6.76 percent of map (8 textures in wad)

added 21 additional animating textures.
Texture usage is at 1.72 mb (of 4.00 mb MAX)
0.84 seconds elapsed

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "C:\Program Files\CounterStrike"


** Executing...
** Command: C:\ZHLT25~1\hlvis.exe
** Parameters: "c:\deat\deathrun_test"


** Executing...
** Command: C:\ZHLT25~1\hlrad.exe
** Parameters: "c:\deat\deathrun_test"


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\deat\deathrun_test.bsp" "C:\Program Files\CounterStrike\cstrike_polish\maps\deathrun_test.bsp"


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\deat\deathrun_test.pts" "C:\Program Files\CounterStrike\cstrike_polish\maps\deathrun_test.pts"


** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\COUNTE~1\cstrike.exe
** Parameters: +map "deathrun_test" -game cstrike -dev -console +deathmatch 1


Zawsze automatycznie kompilator włączał CS , teraz tak nie jest. Proszę o szybką odpowiedź ;)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych