![:D](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
Bądź drugie pytanie jak zrobić by po upływie jakiegoś czasu plugin poruszał tym bytem coś na zasadzie BaseBulider po odliczeniu iluś sekund ściana trzymająca zombie w klatce zsuwa się w dół
![:]](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif)
![^^](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/naughty.gif)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 26.07.2010 20:59
Napisano 26.07.2010 21:38
func_vehicle
Napisano 26.07.2010 23:29
//FM dllfunc(DLLFunc_Use, ent, 0); //Engine force_use(ent, 0);
Napisano 27.07.2010 08:13
Napisano 27.07.2010 09:03
public client_PreThink(id){
new id2, body
get_user_aiming(id, id2, body)
new button = get_user_button(id);
new oldbutton = get_user_oldbutton(id)
if(button == IN_ATTACK && oldbutton != IN_ATTACK ){
if(id2 > 33 || id2 < 0){
new classname[32]
pev(id2,pev_classname,classname,31)
if(equal(classname,"button_target") || equal(classname,"func_button")){
dllfunc(DLLFunc_Use, id2, 0)
}
}
}
}
Użytkownik DarkGL edytował ten post 27.07.2010 09:04
Napisano 28.07.2010 21:57
Napisano 28.07.2010 22:41
Napisano 30.07.2010 00:56
po odliczeniu iluś sekund ściana trzymająca zombie w klatce zsuwa się w dół
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych