←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Problem z przypisaniem itemu do klasy

Zablokowany

  • +
  • -
3rr0r - zdjęcie 3rr0r 25.07.2010

Witam, mam problem z dodaniem itemu do danej klasy.
Chciałbym aby moja nowa klasa "Radek" miała standardowo w sobie AWP snipera, inaczej mówiąc żeby zabijała z AWP każdego na raz.

Klase dodałem pomyślnie, wszystko działa itp.
Czy mógłby ktoś zrobić i/lub powiedzieć jak to się robi, aby przypisac danej klasie dany item?

Plik *.sma w załączniku, z góry wielkie dzięki.

Załączone pliki


Użytkownik 3rr0r edytował ten post 25.07.2010 22:41
Odpowiedz

  • +
  • -
Big Smoke - zdjęcie Big Smoke 25.07.2010

Zobacz czy działa

Załączone pliki

  • Załączony plik  dla3rr.sma   49,06 KB   35 Ilość pobrań
Odpowiedz

  • +
  • -
3rr0r - zdjęcie 3rr0r 25.07.2010

No niestety nie zadziałało, jakieś inne rady?
Odpowiedz

  • +
  • -
Big Smoke - zdjęcie Big Smoke 26.07.2010

spróbuje jeszcze to

Załączone pliki

  • Załączony plik  dla3.sma   49,06 KB   28 Ilość pobrań

Użytkownik Gamer edytował ten post 26.07.2010 09:26
Odpowiedz

  • +
  • -
3rr0r - zdjęcie 3rr0r 26.07.2010

Niestety to też nie działa ;s

26 lipiec 2010 - 21:54:
jest ktoś w stanie jeszcze pomoc?
Odpowiedz

  • +
  • -
Apple() - zdjęcie Apple() 27.07.2010

	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
give_item(id, "weapon_awp");

na
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13 && klasa_gracza[id] == Radek)
give_item(id, "weapon_awp");



if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13)
damage=float(health);

na
	if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && klasa_gracza[idattacker] == Radek)
damage=float(health);


powinno działać.
Odpowiedz

  • +
  • -
3rr0r - zdjęcie 3rr0r 27.07.2010

Kurde blade, podmieniłem i dalej nic, próbowałem zabrać mu broń, oddać, ale nic z tego..
Jednak jest możliwe dodanie tego, bo widziałem na innych forach takie modyfikacje ;s
Pomoże ktoś jeszcze?
Odpowiedz
Zablokowany