Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

cs_set_user_zoom nie wyłącza.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 25.07.2010 22:38

W pluginie Golden DGL do ZombiePlague jest zoom, zauważyłem, że jeśli zmienię broń pozostaje on dalej mimo zmiany broni. Wyłączać można zmieniając na GDGLa i klikając PPM(ATTACK2). Postanowiłem zrobić, że jeśli się zmieni broń na inną niż GDGL, zoom się wyłącza, próbowałem kilkoma metodami ale wciąż nie działa (Zostaje zoom).

Dodałem wszystko w Current Weapon. bo wiadomo że w tym musi być o zmianie broni (Dodatkowo dodałem sobie MSG bo myślałem że źle złożony IF :D
public checkDeagleZoom(id)
{
	new UserWeapon = get_user_weapon(id)
	
	if (!(UserWeapon == CSW_DEAGLE) && (g_HasDg[id] == true) && (g_hasZoom[id] == true) && !zp_get_user_zombie(id))
	{
//		cs_set_user_zoom(id, CS_RESET_ZOOM, 0)				// Zoom podstawowy danej broni
//		cs_set_user_zoom(id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 0 )		// Zoom z AUG SG-552 (
		cs_set_user_zoom(id, CS_SET_NO_ZOOM, 0)
		g_hasZoom[id] = false
		client_print(id, print_chat, "[ZP] Nie DGL, kupil GDGL, nie jest zombie, ma zooma.")
	}
}
To co w komentarzu, już próbowane.




Spoiler

  • +
  • -
  • 0

#2 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 26.07.2010 11:34

Tam gdzie jest wywoływanie zoomu zamień
cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 0 )
na
cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 )
a to co dodałeś to usuń, bo zbędne.
  • +
  • -
  • 1

#3 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 26.07.2010 11:49

Nawet o tym nie pomyślałem -,- było 0 czyli dla wszystkich broni a ja robiłem dodatkowe zbędne rzeczy i siętrudziłem. Dzięki działa :P
  • +
  • -
  • 0

#4 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7173
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 27.07.2010 11:01

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Problem rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych