Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zielone napisy (client_print)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 berix

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:254
  • Lokalizacja:Ruda sl (slaskie)
Offline

Napisano 29.09.2008 20:10

Przedstawiam fukcje dzięki której w pluginie będą wyświetlane zielone wyrażenia (client_print).
Tekst jest widoczny w czacie.
Do kodu źródłowego pluginu nalezy wprowadzić:

fnGreenChat( plr, const message[], {Float,Sql,Result,_}:... )
{
	static max_players, svc_saytext;
	if( !max_players )
		max_players = get_maxplayers( );
	if( !svc_saytext )
		svc_saytext = get_user_msgid( "SayText" );
	
	static msg[192];
	msg[0] = 0x04;
	
	vformat( msg[1], sizeof msg - 2, message, 3 );
	
	if( plr > 0 && plr <= max_players )
	{
		message_begin( MSG_ONE, svc_saytext, { 0, 0, 0 }, plr );
		write_byte( plr );
		write_string( msg );
		message_end( );
	}
	else if( plr == 0 )
	{
		for( new i = 1 ; i <= max_players ; i++ )
		{
			if( is_user_connected( i ) )
			{
				message_begin( MSG_ONE, svc_saytext, { 0, 0, 0 }, i );
				write_byte( i );
				write_string( msg );
				message_end( );
			}
		}
	}
	
	return 1;
}
// by fatalis

oraz

i przy lini w której chcemy to zmienic:

np.
client_print(id, print_chat, "downlony tekst który wyświetla się w czacie")

zmieniamy na:
fnGreenChat(id, "downlony tekst który wyświetla się w czacie")

są 2 metody wyświetlania:
id powoduje że dany tekst widzi tylko 1 gracz (Ty)
0 powoduje upublicznienei tekstu (wszcy gracze widza dany text)
  • +
  • -
  • 0

#2 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 26.10.2008 09:54

Mam przypuszczenie, że skopiowałeś to żywcem z innego forum/strony.

Wytłumacz wszystkie linijki kolejno co która robi, jak ew uzyskać inny kolor itp.
  • +
  • -
  • 0

#3 berix

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:254
  • Lokalizacja:Ruda sl (slaskie)
Offline

Napisano 10.11.2008 02:43

miłego szukania na innym forum/wortalu.
Metota wywołuje tylko zielony kolor
  • +
  • -
  • 0

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 10.11.2008 10:34

Kto umie czytac jest nie ma z tym problemu - chyba temat jest jasno opisany "Zielone napisy" :lol:
  • +
  • -
  • 0

#5 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 890
Czempion

  • Postów:4 102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 08.06.2009 10:34

a w ktorej czesci pluga to dodac?
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#6 TiTu$

    Czempion

  • Użytkownik

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:817
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 08.06.2009 10:52

Jak piszesz plugin to dodajesz tą funkcje :)
  • +
  • -
  • 0

#7 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 08.06.2009 16:56

Dodaje tutaj chyba wyszstki kolor dostępne:

Normalny:
fnChat( plr, const message[], {Float,Sql,Result,_}:... )
{
    static max_players, svc_saytext;
    if( !max_players )
        max_players = get_maxplayers( );
    if( !svc_saytext )
        svc_saytext = get_user_msgid( "SayText" );
   
    static msg[192];
    msg[0] = 0x01;
   
    vformat( msg[1], sizeof msg - 2, message, 3 );
   
    if( plr > 0 && plr <= max_players )
    {
        message_begin( MSG_ONE, svc_saytext, { 0, 0, 0 }, plr );
        write_byte( plr );
        write_string( msg );
        message_end( );
    }
    else if( plr == 0 )
    {
        for( new i = 1 ; i <= max_players ; i++ )
        {
            if( is_user_connected( i ) )
            {
                message_begin( MSG_ONE, svc_saytext, { 0, 0, 0 }, i );
                write_byte( i );
                write_string( msg );
                message_end( );
            }
        }
    }
   
    return 1;
}

Zastosowanie:
fnChat(id, "downlony tekst który wyświetla się w czacie")


Żółty:
fnYellowChat( plr, const message[], {Float,Sql,Result,_}:... )
{
    static max_players, svc_saytext;
    if( !max_players )
        max_players = get_maxplayers( );
    if( !svc_saytext )
        svc_saytext = get_user_msgid( "SayText" );
   
    static msg[192];
    msg[0] = 0x02;
   
    vformat( msg[1], sizeof msg - 2, message, 3 );
   
    if( plr > 0 && plr <= max_players )
    {
        message_begin( MSG_ONE, svc_saytext, { 0, 0, 0 }, plr );
        write_byte( plr );
        write_string( msg );
        message_end( );
    }
    else if( plr == 0 )
    {
        for( new i = 1 ; i <= max_players ; i++ )
        {
            if( is_user_connected( i ) )
            {
                message_begin( MSG_ONE, svc_saytext, { 0, 0, 0 }, i );
                write_byte( i );
                write_string( msg );
                message_end( );
            }
        }
    }
   
    return 1;
}

Zastosowanie:
fnYellowChat(id, "downlony tekst który wyświetla się w czacie")


Team Kolor: (Czerwony dla TT, Niebieski dla CT)
fnTeamChat( plr, const message[], {Float,Sql,Result,_}:... )
{
    static max_players, svc_saytext;
    if( !max_players )
        max_players = get_maxplayers( );
    if( !svc_saytext )
        svc_saytext = get_user_msgid( "SayText" );
   
    static msg[192];
    msg[0] = 0x03;
   
    vformat( msg[1], sizeof msg - 2, message, 3 );
   
    if( plr > 0 && plr <= max_players )
    {
        message_begin( MSG_ONE, svc_saytext, { 0, 0, 0 }, plr );
        write_byte( plr );
        write_string( msg );
        message_end( );
    }
    else if( plr == 0 )
    {
        for( new i = 1 ; i <= max_players ; i++ )
        {
            if( is_user_connected( i ) )
            {
                message_begin( MSG_ONE, svc_saytext, { 0, 0, 0 }, i );
                write_byte( i );
                write_string( msg );
                message_end( );
            }
        }
    }
   
    return 1;
}

Zastosowanie:
fnTeamChat(id, "downlony tekst który wyświetla się w czacie")


Zielony:
fnGreenChat( plr, const message[], {Float,Sql,Result,_}:... )
{
    static max_players, svc_saytext;
    if( !max_players )
        max_players = get_maxplayers( );
    if( !svc_saytext )
        svc_saytext = get_user_msgid( "SayText" );
   
    static msg[192];
    msg[0] = 0x04;
   
    vformat( msg[1], sizeof msg - 2, message, 3 );
   
    if( plr > 0 && plr <= max_players )
    {
        message_begin( MSG_ONE, svc_saytext, { 0, 0, 0 }, plr );
        write_byte( plr );
        write_string( msg );
        message_end( );
    }
    else if( plr == 0 )
    {
        for( new i = 1 ; i <= max_players ; i++ )
        {
            if( is_user_connected( i ) )
            {
                message_begin( MSG_ONE, svc_saytext, { 0, 0, 0 }, i );
                write_byte( i );
                write_string( msg );
                message_end( );
            }
        }
    }
   
    return 1;
}

Zastosowanie:
fnGreenChat(id, "downlony tekst który wyświetla się w czacie")


Kolory Normalny, Żółty oraz Team są stworzone na podstawie kodu który zamieścił berix

Myślę że komuś się to przyda ;P
  • +
  • -
  • 0

#8 XereS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:160
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 18.05.2010 20:48

Cześć, mam pytanie: co ja mam zrobić żeby napisy były widoczne w HUD (zielony kolor lub zwykły biały)
[uwaga=Pavulon]HUD to HUD, nie ma to nic wspólnego z tym tematem[/uwaga]
  • +
  • -
  • 0

#9 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 20.05.2010 16:47

set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "TEKST")

zielony

set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "TEKST")

biały
  • +
  • -
  • 1

#10 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 01.02.2021 23:54

fnGreenChat(id, print_center, "Spójrz za siebie!");

Zadziała?
  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#11 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 02.02.2021 00:36

fnGreenChat(id, print_center, "Spójrz za siebie!");
Zadziała?

Lepiej https://amxx.pl/doku.../f348/ColorChat
  • +
  • -
  • 1
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#12 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 02.02.2021 10:03

A nawet jeszcze lepiej, bo bezpośrednio w AMXX, bez biblioteki ColorChat ;) client_print_color


  • +
  • -
  • 1

#13 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 02.02.2021 12:58

Ale czy tekst zostanie wyświetlany na środku ekranu?
  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#14 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 11.02.2021 14:26

Ale czy tekst zostanie wyświetlany na środku ekranu?

 

Nie.


  • +
  • -
  • 1

#15 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 11.02.2021 19:15

Ale czy tekst zostanie wyświetlany na środku ekranu?


 
Nie.

A czy ten kod wyświetli zielony tekst na środku ekranu?
  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#16 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 11.02.2021 19:18

fnGreenChat(id, print_center, "Spójrz za siebie!");

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#17 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 552
Godlike

  • Postów:11 974
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.02.2021 19:56

Najłatwiej sprawdzić samemu :P


  • +
  • -
  • 2

#18 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 12.02.2021 13:55


A czy ten kod wyświetli zielony tekst na środku ekranu?

 

Nawet się nie skompiluje. Ten kod nie daje wyboru między print_chat a print_center.


  • +
  • -
  • 1

#19 KISIELkubabbvx

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 26.04.2021 13:25

  1. Przewiduje ze lepiej Będzie dac ColorChat

    Spoiler


    https://amxx.pl/inc/colorchat.inc

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych