Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Pytania o Eventy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_Maestro_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 24.07.2010 22:04

Witajcie.
Jak bedzie wygladal event ktory bedzie dawal np bron graczowi po uplywie freeztime?

#2 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 24.07.2010 22:16

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <fun>



public plugin_init() {

	register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  

}



public Poczatek_Rundy(){

	for (new i=0; i < 33; i++){

	            give_item(i, "weapon_m4a1")

        }

}


#3 Gość_Maestro_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 24.07.2010 22:19

A parametr id do Poczatek_Rundy moge przypisac?
Czyli Poczatek_Rundy(id) ?

#4 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 24.07.2010 22:35

Przypisać możesz ale będzie on bez efektu. Dlatego musisz robić pętlę żeby wykonać daną funkcję u wszystkich graczy.
Jeśli zależy ci na określeniu index czyli id możesz zrobić tak samo jak wyżej tylko zdefiniować zamiast i to id:
for (new id=0; id < 33; id++){
give_item(id, "weapon_m4a1")
}

  • +
  • -
  • 0

#5 Gość_Maestro_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 24.07.2010 22:39

Aha ok. Tak samo jest z eventem koniec rundy?
Bo mi ten index nie dzialal:D

#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 24.07.2010 22:41

Logeventy nie maja parametrow
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#7 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 25.07.2010 09:51

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

public plugin_init() {
	register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  
}

public Poczatek_Rundy(){
	for (new i=0; i < 33; i++){
            	give_item(i, "weapon_m4a1")
        }
}

Kod będzie wywalał błędy , Poprawnie powinien wyglądać tak (+ optymalizacja):
#include <amxmodx>
#include <fun>

public plugin_init()
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start");
public Poczatek_Rundy()
{
for (new i = 1; i < 33; i++)
{
if(is_user_alive(i))
give_item(i, "weapon_m4a1");
}
}

  • +
  • -
  • 0

#8 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 25.07.2010 11:37

A ja mam troszkę pytanie związane z tym jak można.

co to jest for (new i=0; i < 33; i++)

Użytkownik HARDBOT edytował ten post 25.07.2010 11:38


#9 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 25.07.2010 11:40

Dlatego musisz robić pętlę żeby wykonać daną funkcję u wszystkich graczy.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych