Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Pytania o Eventy
#1
Gość_Maestro_*
Napisano 24.07.2010 22:04
Jak bedzie wygladal event ktory bedzie dawal np bron graczowi po uplywie freeztime?
#2
Napisano 24.07.2010 22:16
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> public plugin_init() { register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start") } public Poczatek_Rundy(){ for (new i=0; i < 33; i++){ give_item(i, "weapon_m4a1") } }
#3
Gość_Maestro_*
Napisano 24.07.2010 22:19
Czyli Poczatek_Rundy(id) ?
#4
Napisano 24.07.2010 22:35
Jeśli zależy ci na określeniu index czyli id możesz zrobić tak samo jak wyżej tylko zdefiniować zamiast i to id:
for (new id=0; id < 33; id++){
give_item(id, "weapon_m4a1")
}
#5
Gość_Maestro_*
Napisano 24.07.2010 22:39
Bo mi ten index nie dzialal:D
#6
Napisano 24.07.2010 22:41

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)

#7
Napisano 25.07.2010 09:51
Kod będzie wywalał błędy , Poprawnie powinien wyglądać tak (+ optymalizacja):#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> public plugin_init() { register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start") } public Poczatek_Rundy(){ for (new i=0; i < 33; i++){ give_item(i, "weapon_m4a1") } }
#include <amxmodx>
#include <fun>
public plugin_init()
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start");
public Poczatek_Rundy()
{
for (new i = 1; i < 33; i++)
{
if(is_user_alive(i))
give_item(i, "weapon_m4a1");
}
}
#8
Napisano 25.07.2010 11:37
co to jest for (new i=0; i < 33; i++)
Użytkownik HARDBOT edytował ten post 25.07.2010 11:38
#9
Napisano 25.07.2010 11:40
Dlatego musisz robić pętlę żeby wykonać daną funkcję u wszystkich graczy.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych