Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[War3FT] Knifemod


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Radeon

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:166
  • Lokalizacja:US?
Offline

Napisano 24.07.2010 18:47

Poradnik jak zrobić by np. w WC3 działała grawitacja nieumarłego, czy w Diablomodzie jakiś tam item :)

Poniżej prezentuję przykład na modzie WC3:FT 3.0 RC13

Znajdź plik, który jest includowany do pluginu - w którym ustalana jest wartość:

public SHARED_SetGravity( id )
Następnie znajdź w nim zmienną, która jest definiowana zamiast sv_gravity i w pliku źródłowym knife mod'a daj by normalną gravitację pobierało z owej zmiennej.

czyli:
CVAR_NORMGRAV = get_cvar_pointer("sv_gravity")
zamień na:

CVAR_NORMGRAV = get_cvar_pointer("

Zmienna_definiowana_w_public SHARED_SetGravity( id )

")


Nie daję gotowca, ze względu, iż trzeba myśleć - jak się chce mieć serwer to trzeba coś umieć!!



Poradnik napisany dla AMXX.pl i oryginalnieVolta-sq.pl




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych