Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

nvault save&load


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.07.2010 17:14

Spoiler

server po uruchomieniu działa ale gdy chce się wejść nie ląduję się i po kilku sekundach wywala błąd niestety nie pamiętam jaki ;)

Użytkownik DarkGL edytował ten post 21.07.2010 17:14

  • +
  • -
  • 0

#2 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 21.07.2010 18:17

hmm daj sobie zapis do logow w tej parse twojej bo

for(; ;){
        if(!equal(string[i]," ")){
                format(bufor,1023,"%s%c",bufor,string[i]);
        }
        i++;
}

ta petla zapierdziela w kolko musisz zrobic jakis warunek zeby ja przerwac xD

21 lipiec 2010 - 19:20:
masz parametr len czyli dlugosc stringu twojego to na jego podstawie zrob petle bo ona nie bedzie szla dalej niz dlugosc textu wejsciowego bo po co :D

btw while/do - while
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.07.2010 21:00

zapisywanie działa odczytywanie nie
  • +
  • -
  • 0

#4 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 21.07.2010 21:12

no a problem ktory opisalem dotyczy odczytu :P
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.07.2010 21:12

problem który opisałeś poprawiłem ;F
  • +
  • -
  • 0

#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 21.07.2010 21:20

parse_item(string[],len,wynikowa[][]){
new bufor[1024];
new ile=0
for(new i=0 ;i<strlen(string);i++){
        if(!equal(string[i]," ")){
                format(bufor,1023,"%s%c",bufor,string[i]);
        }
        else
        {
                copy(wynikowa[ile],63,bufor);
                bufor = "";
                ile++
        }
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


btw

new ile = 0;
for(i ;i<strlen(string);i++){
        if(!equal(string[i]," ")){
                format(bufor,1023,"%s%c",bufor,string[i]);
        }
        else
        {
                copy(numbers[ile],63,bufor);
                bufor = "";
        }
}

ale zmienna ile by wypadalo zwiekszyc bo tak to masz caly czas zapis do numbers[0]

Użytkownik G[o]Q edytował ten post 21.07.2010 21:21

  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#7 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 21.07.2010 21:22

funkcja parse_item
Zastąp to:

for(; ;){
if(!equal(string[i]," ")){
format(bufor,1023,"%s%c",bufor,string[i]);
}
i++;
}


tym:

while(!equal(string[i]," ")){
format(bufor,1023,"%s%c",bufor,string[i]);
i++;
}


i dodaj:
                ile++;



po:
                copy(numbers[ile],63,bufor);
bufor = "";

Użytkownik GwynBleidD edytował ten post 21.07.2010 21:23

  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych