Witam, mam pytanie, otóż jak pobierać czas rundy ( ten na dole ekranu? ).
Proszę o odpowiedź, patrzyłem w poradnikach o eventach ale nic nie znalazłem..
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Pobieranie czasu rundy ( RoundTime )Jak?
Temat rozp. zielu001, 20.07.2010 10:31
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 20.07.2010 10:31
#2
Napisano 20.07.2010 14:17
Half-Life 1 Game Events - AlliedModders Wiki
Musisz użyć set_task(1.0, ...) z flagą "b", na początku zapisywać w zmiennej globalnej czas, coś takiego (nie testowałem)
register_event("RoundTime", "eventRoundTime", "b"); public eventRoundTime(id){ }Wysyłane jest osobno do każdego raz (a nie co sekundę) i nie masz pewności, że to początek rundy.
Musisz użyć set_task(1.0, ...) z flagą "b", na początku zapisywać w zmiennej globalnej czas, coś takiego (nie testowałem)
#define TASKID 146 new gRoundStart; public plugin_init(){ register_logevent("eventStartRound", 2, "1=Round_Start"); register_logevent("eventEndRound", 2, "1=Round_End"); } public eventStartRound(){ gRoundStart = get_systime(); set_task(1.0, "eventTimerTick", TASKID, _, _, "b") } public eventEndRound(){ if(task_exists( TASKID )) remove_task(TASKID ); } public eventTimerTick(){ new iRoundTime = get_systime() - gRoundStart; //iRoundTime - tyle sekund minęło od początku rundy }
#3
Napisano 20.07.2010 14:51
Dobra dzięki działa
Mam jeszcze jedno pytanie, czy da się zabronić używania jakiejś broni nie chodzi mi o posiadanie ale używanie ( np. HE przez jakiś czas )
Mam jeszcze jedno pytanie, czy da się zabronić używania jakiejś broni nie chodzi mi o posiadanie ale używanie ( np. HE przez jakiś czas )
#4
Napisano 20.07.2010 15:30
Dla granatu nie potrzeba nawet tego
fwUpdateClientData
ale inne bronie wymagają.
fwUpdateClientData
ale inne bronie wymagają.
new giWeap[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("CurWeapon", "eventCurWeapon", "b", "1=1"); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart"); register_forward(FM_UpdateClientData, "fwUpdateClientData", 1); } public eventCurWeapon(id){ giWeap[id] = read_data(2); } public fwCmdStart(id, uc_handle){ if(is_user_alive(id) && giWeap[id] == CSW_USP){ new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons); if(button & IN_ATTACK){ set_uc(uc_handle, UC_Buttons, button & (~IN_ATTACK)); return FMRES_OVERRIDE; } } return FMRES_IGNORED; } public fwUpdateClientData(id, weapons, cd_handle){ if(is_user_alive(id) && giWeap[id] == CSW_USP){ set_cd(cd_handle, CD_ID, 0); return FMRES_OVERRIDE; } return FMRES_IGNORED; }
#5
Napisano 20.07.2010 15:53
Dobra dzięki można zamknąć
#6
Napisano 20.07.2010 17:21
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Można zamknąć
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Można zamknąć
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych