Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pobieranie czasu rundy ( RoundTime )Jak?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 zielu001

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:90
  • Lokalizacja:Zator
Offline

Napisano 20.07.2010 10:31

Witam, mam pytanie, otóż jak pobierać czas rundy ( ten na dole ekranu? ).
Proszę o odpowiedź, patrzyłem w poradnikach o eventach ale nic nie znalazłem..
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 20.07.2010 14:17

Half-Life 1 Game Events - AlliedModders Wiki
register_event("RoundTime", "eventRoundTime", "b");

public eventRoundTime(id){

}
Wysyłane jest osobno do każdego raz (a nie co sekundę) i nie masz pewności, że to początek rundy.

Musisz użyć set_task(1.0, ...) z flagą "b", na początku zapisywać w zmiennej globalnej czas, coś takiego (nie testowałem)

#define TASKID 146

new gRoundStart;

public plugin_init(){
	register_logevent("eventStartRound", 2, "1=Round_Start");
	register_logevent("eventEndRound", 2, "1=Round_End");
}
public eventStartRound(){
	gRoundStart = get_systime();
	set_task(1.0, "eventTimerTick", TASKID, _, _, "b")
}
public eventEndRound(){
	if(task_exists( TASKID ))
		remove_task(TASKID );
}

public eventTimerTick(){
	new iRoundTime = get_systime() - gRoundStart;
	//iRoundTime - tyle sekund minęło od początku rundy
}

  • +
  • -
  • 2

#3 zielu001

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:90
  • Lokalizacja:Zator
Offline

Napisano 20.07.2010 14:51

Dobra dzięki działa :)
Mam jeszcze jedno pytanie, czy da się zabronić używania jakiejś broni nie chodzi mi o posiadanie ale używanie ( np. HE przez jakiś czas )
  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 20.07.2010 15:30

Dla granatu nie potrzeba nawet tego
fwUpdateClientData

ale inne bronie wymagają.


new giWeap[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("CurWeapon", "eventCurWeapon", "b", "1=1");
	
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart");
	register_forward(FM_UpdateClientData, "fwUpdateClientData", 1);
}
public eventCurWeapon(id){
	giWeap[id] = read_data(2);
}
public fwCmdStart(id, uc_handle){
	if(is_user_alive(id) && giWeap[id] == CSW_USP){
		new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
		if(button & IN_ATTACK){
			set_uc(uc_handle, UC_Buttons, button & (~IN_ATTACK));
			return FMRES_OVERRIDE;
		}
	}
	return FMRES_IGNORED;
}
public fwUpdateClientData(id, weapons, cd_handle){
	if(is_user_alive(id) && giWeap[id] == CSW_USP){
		set_cd(cd_handle, CD_ID, 0);
		return FMRES_OVERRIDE;
	}
	return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#5 zielu001

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:90
  • Lokalizacja:Zator
Offline

Napisano 20.07.2010 15:53

Dobra dzięki można zamknąć :)
  • +
  • -
  • 0

#6 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 489
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 20.07.2010 17:21

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Można zamknąć

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych