Otóż wgrałem na serwer plugin o nazwie Zombie Hell. Są w tym pluginie boty, które działają tylko na podstawowych mapkach. (dust, nuke, militia) Na zombie hell nie pasują takie mapy, bo trzeba by było mieć nadzwyczaj inteligentne boty które umiałyby wskoczyć na skrzynkę, wspiąć się itp. Zrobiłem 1 poziomową mapę z labiryntami i bez miejsc gdzie można wskoczyć ale pojawił się problem. Bo boty w ogóle nie wbijają. Proszę was o pomoc.
Z góry dziękuję.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
mapa i boty
Temat rozp. Dyrian, 19.07.2010 20:05
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19.07.2010 20:05
#2
Napisano 19.07.2010 22:26
Zależy jak ustawiłeś cvar:
zombie_bot
1 - PodBoty wymagają waypointów (pliki .nav), żeby wejść do gry.
2 - Zboty same sobie je tworzą, więc jeśli działają na innych mapach to sobie jakoś poradzą i labiryntem.
zombie_bot
1 - PodBoty wymagają waypointów (pliki .nav), żeby wejść do gry.
2 - Zboty same sobie je tworzą, więc jeśli działają na innych mapach to sobie jakoś poradzą i labiryntem.
#3
Napisano 20.07.2010 00:12
Da się wgrać zboty na serwer, zamiast podbotów?
#4
Napisano 20.07.2010 00:26
Nie jestem przekonany, czy istnieje wersja zbotów dla linuxa Pewnie szybciej znajdziesz informacje jak się robi waypointy dla podbotów niż zboty w wersji .so
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych