Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Format wav


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.07.2010 12:20

Szukam opisu budowy formatu wav
  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 19.07.2010 12:58

Coś takiego:
Wave File Specifications
lub:
Microsoft WAVE soundfile format
może być ? :lol:
  • +
  • -
  • 1

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.07.2010 16:04

musi być bo gotowej biblioteki nie mogę użyć ale ciężko co z tego wykimać

jakby ktoś miał gotowy kod :)

Użytkownik DarkGL edytował ten post 19.07.2010 16:05

  • +
  • -
  • 0

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 19.07.2010 16:08

Masz nagłówek z wszystkimi informacjami o przechowywanych danych i ciąg danych - muze, tyle :F

Nie wiem o co chodzi z tą gotową biblioteką... SDL ma ładowanie .wav SDL_LoadWAV
  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.07.2010 16:34

nie mogę użyć sdl ;D po prostu pierwszy raz spotykam się z czym takim ;)
  • +
  • -
  • 0

#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 19.07.2010 16:40

Chcesz odtworzyć WAVa czy tylko przeczytać dane o nim?
  • +
  • -
  • 0

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.07.2010 16:43

przeczytać
  • +
  • -
  • 0

#8 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 19.07.2010 17:36

Łap kod :) Ogarniasz klasy i obiekty?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#9 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.07.2010 17:49

dobra to są tylko główne informacje ale raczej chodziło mi jak czytać cały plik czyli tak naprawdę muzykę
szukałem głównie takiego infa
można by napisać jak z znaczków robi się muzykę ;)

kodek pcm wydaje się dużo łatwiejszy do wczytania także proszę o zamknięcie tematu niech mam trochę gimnastyki :)

Użytkownik DarkGL edytował ten post 19.07.2010 18:01

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych