Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

prośba


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 pawlik

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:579
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 27.09.2008 19:39

oto .sma:

#include <amxmodx> 

public plugin_init() 
{ 
register_plugin("RoundSound","1.0","3RROR") 
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin") 
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin") 
} 

public t_win() 
{ 
new rand = random_num(0,4) 

client_cmd(0,"stopsound") 

switch(rand) 
{ 
case 0: client_cmd(0,"mp3 loop misc/3RRORtt1")
case 1: client_cmd(0,"mp3 loop misc/3RRORtt2")
case 2: client_cmd(0,"mp3 loop misc/3RRORtt3")
case 3: client_cmd(0,"mp3 loop misc/3RRORtt4")
case 4: client_cmd(0,"mp3 loop misc/3RRORtt5")
case 5: client_cmd(0,"mp3 loop misc/3RRORtt6")
} 

return PLUGIN_HANDLED 
} 

public ct_win() 
{ 
new rand = random_num(0,4) 

client_cmd(0,"stopsound") 

switch(rand) 
{ 
case 0: client_cmd(0,"mp3 loop misc/3RRORct1") 
case 1: client_cmd(0,"mp3 loop misc/3RRORct2") 
case 2: client_cmd(0,"mp3 loop misc/3RRORct3") 
case 3: client_cmd(0,"mp3 loop misc/3RRORct4") 
case 4: client_cmd(0,"mp3 loop misc/3RRORct5") 
case 5: client_cmd(0,"mp3 loop misc/3RRORct6") 
} 

return PLUGIN_HANDLED 
} 

public plugin_precache() 
{ 
precache_sound("misc/3RRORct1.mp3") 
precache_sound("misc/3RRORct2.mp3") 
precache_sound("misc/3RRORct3.mp3") 
precache_sound("misc/3RRORct4.mp3") 
precache_sound("misc/3RRORct5.mp3") 
precache_sound("misc/3RRORct6.mp3") 
precache_sound("misc/3RRORtt1.mp3") 
precache_sound("misc/3RRORtt2.mp3") 
precache_sound("misc/3RRORtt3.mp3") 
precache_sound("misc/3RRORtt4.mp3") 
precache_sound("misc/3RRORtt5.mp3") 
precache_sound("misc/3RRORtt6.mp3") 

return PLUGIN_CONTINUE

  • +
  • -
  • 0

#2 PeZeT

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:80
Offline

Napisano 27.09.2008 19:43

Ale w ogóle jaki jest ten błąd
  • +
  • -
  • 0

#3 baku

    [M]anchester[U]nited

  • Przyjaciel

Reputacja: 452
Wszechobecny

  • Postów:1054
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.09.2008 20:45

Jeżeli nie odtwarza Ci się jakaś piosenka to masz błąd tu :
new rand = random_num(0,4)
Zmien na :
new rand = random_num(0,5)

W obu linijkach .
  • +
  • -
  • 0

#4 Novy93

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:142
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 27.09.2008 20:47

Nie wiem, może źle skopiowałeś/aś, ale moim zdaniem końcówka powinna być:

return PLUGIN_CONTINUE
}

Innego błędu w .sma nie widze.




@Baku, ja mam osobiście
new rand = random_num(0,2)
i działa ;]
  • +
  • -
  • 0

#5 pawlik

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:579
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 28.09.2008 12:35

dzięki @Novy93, pomogło, tylko że muzyczki nie działają.. Próbowałem już też nową wersję, ale problem się powtarza. POmocy...
  • +
  • -
  • 0

#6 Novy93

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:142
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 28.09.2008 17:22

Ja mam podobny plugin, tyle że innego autorstwa... Spróbuj zmienić
case 0: client_cmd(0,"mp3 loop misc/3RRORct1")

Na
case 0: client_cmd(0,"spk misc/3RRORct1")

No i generalnie sprawdź, czy twoje pliki z muzyką mają nazwy 3RRORct1.mp3 i czy są w pliku misc.
Pamiętaj też, że po zmianie pliku .sma musisz go skompilować na .amxx :]
  • +
  • -
  • 0

#7 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 28.09.2008 17:39

Novy93, spk jest używany przy plikach .wav a nie .mp3 !

pawlik, spróbuj coś takiego:
#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
  register_plugin("RoundSound","1.0","3RROR")
  register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
  register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
}

public t_win()
{
  new rand = random_num(0,5)

  client_cmd(0,"stopsound")

  switch(rand)
  {
    case 0: client_cmd(0,"mp3 loop sound/misc/3RRORtt1.mp3")
    case 1: client_cmd(0,"mp3 loop sound/misc/3RRORtt2.mp3")
    case 2: client_cmd(0,"mp3 loop sound/misc/3RRORtt3.mp3")
    case 3: client_cmd(0,"mp3 loop sound/misc/3RRORtt4.mp3")
    case 4: client_cmd(0,"mp3 loop sound/misc/3RRORtt5.mp3")
    case 5: client_cmd(0,"mp3 loop sound/misc/3RRORtt6.mp3")
  }

  return PLUGIN_HANDLED
}

public ct_win()
{
  new rand = random_num(0,5)

  client_cmd(0,"stopsound")

  switch(rand)
  {
    case 0: client_cmd(0,"mp3 loop sound/misc/3RRORct1.mp3")
    case 1: client_cmd(0,"mp3 loop sound/misc/3RRORct2.mp3")
    case 2: client_cmd(0,"mp3 loop sound/misc/3RRORct3.mp3")
    case 3: client_cmd(0,"mp3 loop sound/misc/3RRORct4.mp3")
    case 4: client_cmd(0,"mp3 loop sound/misc/3RRORct5.mp3")
    case 5: client_cmd(0,"mp3 loop sound/misc/3RRORct6.mp3")
  }

  return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache()
{
  precache_sound("misc/3RRORct1.mp3")
  precache_sound("misc/3RRORct2.mp3")
  precache_sound("misc/3RRORct3.mp3")
  precache_sound("misc/3RRORct4.mp3")
  precache_sound("misc/3RRORct5.mp3")
  precache_sound("misc/3RRORct6.mp3")
  precache_sound("misc/3RRORtt1.mp3")
  precache_sound("misc/3RRORtt2.mp3")
  precache_sound("misc/3RRORtt3.mp3")
  precache_sound("misc/3RRORtt4.mp3")
  precache_sound("misc/3RRORtt5.mp3")
  precache_sound("misc/3RRORtt6.mp3")
}
na 90% powinno działać ;)
  • +
  • -
  • 0

#8 pawlik

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:579
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 29.09.2008 19:07

Pavulon, działa, ale nie do końca poprawnie:
Jest koniec rundy i leci piosenka ... OK, ale leci później przez całą rundę w kółko, później po wygranej rundzie leci inna, ale dalej w kółko ta sama przez całą rundę...
  • +
  • -
  • 0

#9 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 29.09.2008 20:06

Sorki, bo to nie ja wymyśliłem
mp3 loop
daj zamiast niego
mp3 play
Teraz odegra się tylko raz, a nie zapętli.
  • +
  • -
  • 0

#10 pawlik

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:579
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 30.09.2008 05:44

już sprawdzam

[ Dodano: 30-09-2008, 06:59 ]

Sorki, bo to nie ja wymyśliłem

mp3 loop
daj zamiast niego
mp3 play
Teraz odegra się tylko raz, a nie zapętli.

jesteś bosski - all działa
nie chcę robiś następnego tematu, więc napiszę tutaj:
Jak zrobić, aby spawnprotection.amxx nie działał na mapach:
35 hp, 1 hp, 35gp_2 ???
nie wiem czy będzie potrzebne sma, ale daję:

//----------------------------------------------------------//
/* CREDITS :
      Thanks to Xeroblood, JJkiller, KingPin for helping me make
      this plugin and Firestorm for helping adding a lot of things

   INSTALLING :
      Download .SMA to Scripting folder, run compiler, copy the
      file from Compiled folder and paste in Plugins folder, add the plugin name
      in the Amxx plugins.ini ie : spawnprotection.amxx

   DESCRIPTION :
      Protects players when the spawn from being killed

   CHANGELOG :
      Version 1.0 - First Release
      Version 2.0 - Fixed godmode cvar problems
      Version 3.0 - Added message time control cvar
      Version 4.0 - Fixed errors
      Version 5.0 - Added message control cvar
      Version 6.0 - Fixed errors - THANKS VEN!
      Version 7.0 - Cleaned up plugin and fixed errors - THANKS
                    AVALANCHE, VEN and SubStream!
*/
//----------------------------------------------------------//
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
//----------------------------------------------------------//
public plugin_init()
{
   register_plugin("Spawn Protection", "7.0", "Peli") // Plugin Information
   register_concmd("amx_sptime", "cmd_sptime", ADMIN_CVAR, "1 through 10 to set Spawn Protection time") // Concmd (Console Command) for the CVAR time
   register_concmd("amx_spmessage", "cmd_spmessage", ADMIN_CVAR, "1 = Turn Spawn Protection Message on , 0 = Turn Spawn Protection message off") // Concmd for the CVAR message
   register_concmd("amx_spshellthickness", "cmd_spshellthickness", ADMIN_CVAR, "1 through 100 to set Glow Shellthickness") // Concmd for the shellthickness
   register_cvar("sv_sp", "1") // Cvar (Command Variable) for the plugin on/off
   register_cvar("sv_sptime", "5") // Cvar for controlling the message time (1-10 seconds)
   register_cvar("sv_spmessage", "1") // Cvar for controlling the message on/off
   register_cvar("sv_spshellthick", "25") // Cvar for controlling the glow shell thickness
   register_event("ResetHUD", "sp_on", "be")
   register_clcmd("fullupdate", "clcmd_fullupdate")
}
//----------------------------------------------------------//
public client_disconnect(id)
{
   remove_task(id)
   return PLUGIN_HANDLED
}
//----------------------------------------------------------//
public cmd_sptime(id, level, cid) // This is the function for the cvar time control
{
   if(!cmd_access(id, level, cid, 2))
   return PLUGIN_HANDLED

   new arg_str[3]
   read_argv(1, arg_str, 3)
   new arg = str_to_num(arg_str)

   if(arg > 10 || arg < 1)
   {
      client_print(id, print_chat, "You have to set the Spawn Protection time between 1 and 10 seconds")
      return PLUGIN_HANDLED
   }

   else if (arg > 0 || arg < 11)
   {
      set_cvar_num("sv_sptime", arg)
      client_print(id, print_chat, "You have set the Spawn Protection time to %d second(s)", arg)
      return PLUGIN_HANDLED
   }
   return PLUGIN_CONTINUE
}
//----------------------------------------------------------//
public cmd_spmessage(id, level, cid) // This is the function for the cvar message control
{
   if (!cmd_access(id, level, cid, 2))
   {
      return PLUGIN_HANDLED
   }

   new sp[3]
   read_argv(1, sp, 2)

   if (sp[0] == '1')
   {
      set_cvar_num("amx_spmessage", 1)
   }

   else if (sp[0] == '0')
   {
      set_cvar_num("amx_spmessage", 0)
   }

   else if (sp[0] != '1' || sp[0] != '0')
   {
      console_print(id, "Usage : amx_spmessage 1 = Messages ON | 0 = Messages OFF")
      return PLUGIN_HANDLED
   }

   return PLUGIN_HANDLED
}
//----------------------------------------------------------//
public cmd_spshellthickness(id, level, cid)
{
   if(!cmd_access(id, level, cid, 2))
   return PLUGIN_HANDLED

   new arg_str[3]
   read_argv(1, arg_str, 3)
   new arg = str_to_num(arg_str)

   if(arg > 100 || arg < 1)
   {
      client_print(id, print_chat, "You have to set the Glow Shellthickness between 1 and 100")
      return PLUGIN_HANDLED
   }

   else if (arg > 0 || arg < 101)
   {
      set_cvar_num("sv_spshellthickness", arg)
      client_print(id, print_chat, "You have set the Glow Shellthickness to %d", arg)
      return PLUGIN_HANDLED
   }
   return PLUGIN_CONTINUE
}
//----------------------------------------------------------//
public sp_on(id) // This is the function for the event godmode
{
   if(get_cvar_num("sv_sp") == 1)
   {
      set_task(0.1, "protect", id)
   }

   return PLUGIN_CONTINUE
}
//----------------------------------------------------------//
public protect(id) // This is the function for the task_on godmode
{
   new Float:SPTime = get_cvar_float("sv_sptime")
   new SPSecs = get_cvar_num("sv_sptime")
   new FTime = get_cvar_num("mp_freezetime")
   new SPShell = get_cvar_num("sv_spshellthick")
   set_user_godmode(id, 1)

   if(get_user_team(id) == 1)
   {
      set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, SPShell)
   }

   if(get_user_team(id) == 2)
   {
      set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, SPShell)
   }

   if(get_cvar_num("sv_spmessage") == 1)
   {
      set_hudmessage(255, 1, 1, -1.0, -1.0, 0, 6.0, SPTime+FTime, 0.1, 0.2, 4)
      show_hudmessage(id, "Nietykalkosc przez pierwsze %d sekund", SPSecs)
   }

   set_task(SPTime+FTime, "sp_off", id)
   return PLUGIN_HANDLED
}
//----------------------------------------------------------//
public sp_off(id) // This is the function for the task_off godmode
{
   new SPShell = get_cvar_num("sv_spshellthick")
   if(!is_user_connected(id))
   {
      return PLUGIN_HANDLED
   }

   else
   {
      set_user_godmode(id, 0)
      set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0,0, kRenderNormal, SPShell)
      return PLUGIN_HANDLED
   }

   return PLUGIN_HANDLED
}
//----------------------------------------------------------//
public clcmd_fullupdate(id)
{
   return PLUGIN_HANDLED
}
//----------------------------------------------------------//

  • +
  • -
  • 0

#11 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 30.09.2008 08:50

amxmodx/configs/maps jak nie masz, to tworzysz ten katalog.
Tworzysz w nim plik 35_hp.cfg (nazwa mapy.cfg) i do niego wpisujesz
amx_pausecfg pause spawnprotection.amxx
Identycznie postępujesz w przypadku innych map.
  • +
  • -
  • 0

#12 pawlik

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:579
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 30.09.2008 15:47

ok, wszystko hula, thx za pomoc, do zamknięcia. :lol: :D
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych