Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

CoD - Tracimy przedmiot gdy nas zabijąJak to zrobić


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 17.07.2010 20:47

Jak zrobić w cod mod by po zabiciu były wyrzucane itemy
czytałem temat QTM ale tam nic nie pisze

pisze jedynie coś o evencie
pomoże ktoś?
  • +
  • -
  • 0

#2 Gość_Aik_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 18.07.2010 08:01

W funkcji on_Death musisz dać WyrzucPrzedmiot(id), gdzie id to będzie id ofiary (czyli tego zabitego).

#3 GodDomi

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:1
  • Lokalizacja:---
Offline

Napisano 18.07.2010 12:53

Otwórz plik QTM_CodMod.sma

W tej części kodu:
public Death()
{
	new id = read_data(2);
	new attacker = read_data(1);
	
	if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new weapon = get_user_weapon(attacker);
	new zdrowie = get_user_health(attacker);
	
	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
	{
		new nowe_doswiadczenie = 0;
		
		nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;
		
		if(klasa_gracza[id] == Rambo && klasa_gracza[attacker] != Rambo)
			nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo*2;
		
		if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
			nowe_doswiadczenie += poziom_gracza[id] - poziom_gracza[attacker];
		
		if(klasa_gracza[attacker] == Rambo || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15 && maxClip[weapon] != -1)
		{
	
			new nowe_zdrowie = (zdrowie+20<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+20: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
			set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]);
			set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
		}

Znajdź:
new zdrowie = get_user_health(attacker);

I pod tym dodaj:
WyrzucPrzedmiot(id);

Części tego kodu powinna wyglądać tak:
public Death()
{
	new id = read_data(2);
	new attacker = read_data(1);
	
	if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new weapon = get_user_weapon(attacker);
	new zdrowie = get_user_health(attacker);
	WyrzucPrzedmiot(id);
	
	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
	{
		new nowe_doswiadczenie = 0;
		
		nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;
		
		if(klasa_gracza[id] == Rambo && klasa_gracza[attacker] != Rambo)
			nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo*2;
		
		if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
			nowe_doswiadczenie += poziom_gracza[id] - poziom_gracza[attacker];
		
		if(klasa_gracza[attacker] == Rambo || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15 && maxClip[weapon] != -1)
		{
	
			new nowe_zdrowie = (zdrowie+20<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+20: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
			set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]);
			set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
		}

Od teraz, gdy ktoś cię zabije wypadnie ci przedmiot.

Użytkownik GodDomi edytował ten post 18.07.2010 12:57

  • +
  • -
  • 1

#4 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 18.07.2010 13:50

GodDomi pamiętaj o klamrach!

public Death()
{
new id = read_data(2);
new attacker = read_data(1);

if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;

new weapon = get_user_weapon(attacker);
new zdrowie = get_user_health(attacker);
WyrzucPrzedmiot(id);

if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
{
new nowe_doswiadczenie = 0;

nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;

if(klasa_gracza[id] == Rambo && klasa_gracza[attacker] != Rambo)
nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo*2;

if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
nowe_doswiadczenie += poziom_gracza[id] - poziom_gracza[attacker];

if(klasa_gracza[attacker] == Rambo || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15 && maxClip[weapon] != -1)
{

new nowe_zdrowie = (zdrowie+20<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+20: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]);
set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
}
}
}

Użytkownik hardbot edytował ten post 18.07.2010 13:50


#5 Onyke

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 18.07.2010 14:05

GodDomi twoja wersja działa,
Hardbot twoja wersja z klamrami się nie kompiluje :/
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych