CoD - Tracimy przedmiot gdy nas zabiją
Onyke
17.07.2010
Jak zrobić w cod mod by po zabiciu były wyrzucane itemy
czytałem temat QTM ale tam nic nie pisze
pisze jedynie coś o evencie
pomoże ktoś?
czytałem temat QTM ale tam nic nie pisze
pisze jedynie coś o evencie
pomoże ktoś?
Gość_Aik_* 18.07.2010
W funkcji on_Death musisz dać WyrzucPrzedmiot(id), gdzie id to będzie id ofiary (czyli tego zabitego).
GodDomi
18.07.2010
Otwórz plik QTM_CodMod.sma
W tej części kodu:
Znajdź:
I pod tym dodaj:
Części tego kodu powinna wyglądać tak:
Od teraz, gdy ktoś cię zabije wypadnie ci przedmiot.
Edited by GodDomi, 18.07.2010 12:57.
W tej części kodu:
public Death() { new id = read_data(2); new attacker = read_data(1); if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; new weapon = get_user_weapon(attacker); new zdrowie = get_user_health(attacker); if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker]) { new nowe_doswiadczenie = 0; nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo; if(klasa_gracza[id] == Rambo && klasa_gracza[attacker] != Rambo) nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo*2; if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker]) nowe_doswiadczenie += poziom_gracza[id] - poziom_gracza[attacker]; if(klasa_gracza[attacker] == Rambo || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15 && maxClip[weapon] != -1) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+20<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+20: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker]; set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]); set_user_health(attacker, nowe_zdrowie); }
Znajdź:
new zdrowie = get_user_health(attacker);
I pod tym dodaj:
WyrzucPrzedmiot(id);
Części tego kodu powinna wyglądać tak:
public Death() { new id = read_data(2); new attacker = read_data(1); if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker)) return PLUGIN_CONTINUE; new weapon = get_user_weapon(attacker); new zdrowie = get_user_health(attacker); WyrzucPrzedmiot(id); if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker]) { new nowe_doswiadczenie = 0; nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo; if(klasa_gracza[id] == Rambo && klasa_gracza[attacker] != Rambo) nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo*2; if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker]) nowe_doswiadczenie += poziom_gracza[id] - poziom_gracza[attacker]; if(klasa_gracza[attacker] == Rambo || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15 && maxClip[weapon] != -1) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+20<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+20: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker]; set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]); set_user_health(attacker, nowe_zdrowie); }
Od teraz, gdy ktoś cię zabije wypadnie ci przedmiot.
Edited by GodDomi, 18.07.2010 12:57.
hardbot
18.07.2010
GodDomi pamiętaj o klamrach!
Edited by hardbot, 18.07.2010 13:50.
public Death()
{
new id = read_data(2);
new attacker = read_data(1);
if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
new weapon = get_user_weapon(attacker);
new zdrowie = get_user_health(attacker);
WyrzucPrzedmiot(id);
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
{
new nowe_doswiadczenie = 0;
nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;
if(klasa_gracza[id] == Rambo && klasa_gracza[attacker] != Rambo)
nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo*2;
if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
nowe_doswiadczenie += poziom_gracza[id] - poziom_gracza[attacker];
if(klasa_gracza[attacker] == Rambo || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15 && maxClip[weapon] != -1)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+20<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+20: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]);
set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
}
}
}
Edited by hardbot, 18.07.2010 13:50.
Onyke
18.07.2010
GodDomi twoja wersja działa,
Hardbot twoja wersja z klamrami się nie kompiluje
Hardbot twoja wersja z klamrami się nie kompiluje
