Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wykorzystanie itemu z DM na klase CoD


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 bywa

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:90
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 16.07.2010 13:27

Witam mam problem, nie wiem jak zrobić z itemu z DiabloModa że by to było w klasie CoD:

Klasa CoD:
Chcę stworzyć klasę Samobojca.
Opis: 100 HP bazowe, 0 pancerz, Dostaje AK 47, Szybkość 150%, Wybucha, gdy ginie.
Zalety: Szybki, dobra borń
Wady: Mało HP, brak pancerza


Item z DiabloMod

Item:
case 61:
{
player_item_name[id] = "Barbarzynca ring"
player_item_id[id] = rannum
player_b_explode[id] = random_num(120,330)
player_ring[id]=2
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Ten item dodaje ci +5 sily i jak zginiesz wybuchasz",player_item_name[id])
}


Chodzi mi o to jak zrobić że by ta klasa po śmierci wybuchała.

Proszę o pomoc ;) Za pomoc "+" . ;)

16 lipiec 2010 - 16:11:
To jak znów nikt nie pomoże? ehh co za support :P Robicie, robicie, a o pomaganiu zapominacie ;)

#2 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1139
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 16.07.2010 21:14

Ja probowalem takiego ale nie dziala:
1.

new sprite_gibs;
new sprite_fire;

to dalem za

new sprite_blast;

2. to

new player_b_explode[33] = 1

dodalem za

new ilosc_skokow_gracza[33];

3. to

sprite_fire = precache_model("sprites/explode1.spr");
sprite_gibs = precache_model("models/hgibs.mdl");

doalem za


sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");

4.

public add_bonus_explode(id)
{
if (player_b_explode[id] > 0)
{
new origin[3]
get_user_origin(id,origin)

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i]

if (!is_user_connected(pid) || !is_user_alive(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24 || get_user_team(id) == get_user_team(pid))
continue
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, 0, id, 75.0+float(inteligencja_gracza[id]) , 1);
}
}
}

public explode(vec1[3], id, trigger)
{
message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY,vec1)
write_byte( 21 )
write_coord(vec1[0])
write_coord(vec1[1])
write_coord(vec1[2] + 32)
write_coord(vec1[0])
write_coord(vec1[1])
write_coord(vec1[2] + 1000)
write_short( sprite_white )
write_byte( 0 )
write_byte( 0 )
write_byte( 3 )
write_byte( 10 )
write_byte( 0 )
write_byte( 188 )
write_byte( 220 )
write_byte( 255 )
write_byte( 255 )
write_byte( 0 )
message_end()

message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte( 12 )
write_coord(vec1[0])
write_coord(vec1[1])
write_coord(vec1[2])
write_byte( 188 )
write_byte( 10 )
message_end()

message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY,vec1)
write_byte( 3 )
write_coord(vec1[0])
write_coord(vec1[1])
write_coord(vec1[2])
write_short( sprite_fire )
write_byte( 65 )
write_byte( 10 )
write_byte( 0 )
message_end()

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY,{0,0,0},id)
write_byte(107)
write_coord(vec1[0])
write_coord(vec1[1])
write_coord(vec1[2])
write_coord(175)
write_short (sprite_gibs)
write_short (25)
write_byte (10)
message_end()
if (trigger == 1)
{
set_user_rendering(id,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAdd,0) ;
}
}

to dodalem za

public KomendaResetujPunkty(id)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Umiejetnosci zostana zresetowane w nastepnej rundzie.");
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
gracz_resetuje[id] = true;
}

i w case posatci dalem

player_b_explode[33] = 1

czy cos jest zle zrobione ?? proszę o pomoc

Użytkownik patryk4815 edytował ten post 18.07.2010 20:23

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych