Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

muzyczka


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 16.07.2010 09:58

Siema mam problem z ta muzyczka podczas wchodzenia na serwer niewiem czemu ;/
Muzyka po wejściu na serwer - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

cvar mam na 1 czyli mp3 zainstalowalem poprawnie, muzyczka trwa 32.14s nieiwem co jest;//
  • +
  • -
  • 0

#2 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 16.07.2010 10:02

Spróbuj z tym:
Loading Song Advanced (Updated Thread) - AlliedModders ściągasz plugin,
2. Skopiuj:

loadingsongadvanced.amxx do cstrike/addons/amxmodx/plugins
Skopiuj loadingsongadvanced.sma do cstrike/addons/amxmodx/scripting
Skopiuj loadingsongs.ini do cstrike/addons/amxmodx/config

3. Dopisz do pliku

cstrike/addons/amxmodx/config/plugins.ini

linijkę:

loadingsongadvanced.amxx

4. W pliku

cstrike/addons/amxmodx/config/loadingsongs.ini

Umieść nazwę pliku mp3, np.:

muzyka.mp3

5. Skopiuj plik mp3 do katalogu:

cstrike/sound/misc

6. Zrestartuj serwer.

Użytkownik Apple() edytował ten post 16.07.2010 10:04

  • +
  • -
  • 1

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.07.2010 10:07

Spoiler

  • +
  • -
  • 1

#4 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 16.07.2010 11:07

dark towoje niedziala ale i tak + a Aplle wsystko ok muzyczka sie sciagala ale niebylo jej slychac niewiem czemu ;/ wiesz moze ktos?
  • +
  • -
  • 0

#5 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 16.07.2010 11:09

Ty jej nie słyszałeś czy cały serwer? Możliwe że się źle ściągnęła/źle skonwertowałeś czy coś.
  • +
  • -
  • 0

#6 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 16.07.2010 11:15

Wszystko dobrze caly serwer nir slyszal

16 lipiec 2010 - 14:04:
znaczy innym odtwarza muzyke a mi nie niewiem czemu???

16 lipiec 2010 - 14:09:
a zeby juz nie pisac nowego tematu to mam problem z csem natomiast sciagam wszystkie piosenki modele ale niemam tych piosenek w sound misc w moim cstrike niewiem zccemu wie kots moze oco biega?
  • +
  • -
  • 0

#7 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 16.07.2010 14:31

może masz w cstrike_polish/
  • +
  • -
  • 1

#8 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 16.07.2010 16:26

tak mialem tu ;)
I od razu zeby nowego tematu nie dawac to mam tu plugin:
#include <amxmodx> #include <csx>  #define PLUGIN "Bomb Sound" #define VERSION "0.1" #define AUTHOR "sEba"   #define muzyczka ("misc/Bomba") #define czas 13   new g_c4timer, pointnum; new bool:b_planted = false;  new g_msgsync;  public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);  pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");  register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start"); register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End"); register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");  g_msgsync = CreateHudSyncObj(); }  public newRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); b_planted = false; }  public endRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); }  public bomb_planted() { b_planted = true; g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum); dispTime() set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b"); }  public bomb_defused() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; }  }  public bomb_explode() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; }  }  public dispTime() { if(!b_planted) { remove_task(652450); return; }   if(g_c4timer >= 0) { if(g_c4timer > 13) { set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); } else if(g_c4timer > 7) { set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); if(g_c4timer == czas) { client_cmd(0, "spk %s", "misc/Bomba.wav") } } else { set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); }  ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);  --g_c4timer; }  }  public plugin_precache() { precache_sound("misc/K1cKBomba.wav")  return PLUGIN_CONTINUE  }
I mam tez do tego piosenke w formacie wav ale cos niedziala nadal leci ta stara.
probowalem usunac ta stara piosenke ale w sound misc jest tylko bomba.wav ztmp

proszę o przerobienie pluginu na mp3 i powiedziec coi zzrobic zeby dzialalo

16 lipiec 2010 - 16:27:
#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Sound"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "sEba"


#define muzyczka ("misc/Bomba")
#define czas 13


new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {
client_cmd(0, "spk %s", "misc/Bomba.wav")
}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/K1cKBomba.wav")

return PLUGIN_CONTINUE

}

  • +
  • -
  • 0

#9 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 276
Wszechwidzący

  • Postów:1414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 16.07.2010 16:55

Funkcja ułatwiająca korzystanie z mp3 i wav - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#10 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 16.07.2010 17:06

a co zrobic zeby dzialalo a nie ta stara nadal chodzi?
  • +
  • -
  • 0

#11 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 276
Wszechwidzący

  • Postów:1414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 16.07.2010 17:30

Wywal starą daj nową zień mapę lub reset serwera i powinno śmigać... :D
  • +
  • -
  • 0

#12 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 16.07.2010 18:08

no Lukasz alez ty mondry jak bym tak nie robil xD
  • +
  • -
  • 0

#13 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 276
Wszechwidzący

  • Postów:1414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 16.07.2010 18:10

no Lukasz alez ty mondry jak bym tak nie robil xD

mądry*
Coś robiłeś w pluginie?
  • +
  • -
  • 1

#14 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 16.07.2010 19:51

nom tylko zmienilem to

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/K1cKBomba.wav")

return PLUGIN_CONTINUE

}
  • +
  • -
  • 0

#15 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 276
Wszechwidzący

  • Postów:1414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 16.07.2010 20:16

Pokaż .sma
  • +
  • -
  • 0

#16 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 16.07.2010 20:24


#include <amxmodx>

#include <csx>



#define PLUGIN "Bomb Sound"

#define VERSION "0.1"

#define AUTHOR "sEba"





#define muzyczka ("misc/Bomba")

#define czas 13





new g_c4timer, pointnum;

new bool:b_planted = false;



new g_msgsync;



public plugin_init()

{

register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);



pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");



register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");

register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");

register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");



g_msgsync = CreateHudSyncObj();

}



public newRound()

{

g_c4timer = -1;

remove_task(652450);

b_planted = false;

}



public endRound()

{

g_c4timer = -1;

remove_task(652450);

}



public bomb_planted()

{

b_planted = true;

g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);

dispTime()

set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");

}



public bomb_defused()

{

if(b_planted)

{

remove_task(652450);

b_planted = false;

}



}



public bomb_explode()

{

if(b_planted)

{

remove_task(652450);

b_planted = false;

}



}



public dispTime()

{

if(!b_planted)

{

remove_task(652450);

return;

}





if(g_c4timer >= 0)

{

if(g_c4timer > 13) {

set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);

}

else if(g_c4timer > 7) {

set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);

if(g_c4timer == czas) {

client_cmd(0, "spk %s", "misc/Bomba.wav")

}

}

else {

set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);

}



ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);



--g_c4timer;

}



}



public plugin_precache()

{

precache_sound("misc/K1cKBomba.wav")



return PLUGIN_CONTINUE



}


  • +
  • -
  • 0

#17 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 276
Wszechwidzący

  • Postów:1414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 16.07.2010 20:42

Dałeś tutaj:
precache_sound("misc/K1cKBomba.wav")

A tu:
client_cmd(0, "spk %s", "misc/Bomba.wav")

Masz inne nazwy dźwięków...

Zostaw:
precache_sound("misc/K1cKBomba.wav")

I zamień:
client_cmd(0, "spk %s", "misc/Bomba.wav")

Na to:
client_cmd(0,"spk misc/K1cKBomba")


Użytkownik Lukasz5 edytował ten post 16.07.2010 20:49

  • +
  • -
  • 1

#18 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 16.07.2010 21:37

tznjak to powinno wygladac?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych