Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
muzyczka
#1
Napisano 16.07.2010 09:58
Muzyka po wejściu na serwer - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
cvar mam na 1 czyli mp3 zainstalowalem poprawnie, muzyczka trwa 32.14s nieiwem co jest;//
#2
Napisano 16.07.2010 10:02
Loading Song Advanced (Updated Thread) - AlliedModders ściągasz plugin,
2. Skopiuj:
loadingsongadvanced.amxx do cstrike/addons/amxmodx/plugins
Skopiuj loadingsongadvanced.sma do cstrike/addons/amxmodx/scripting
Skopiuj loadingsongs.ini do cstrike/addons/amxmodx/config
3. Dopisz do pliku
cstrike/addons/amxmodx/config/plugins.ini
linijkę:
loadingsongadvanced.amxx
4. W pliku
cstrike/addons/amxmodx/config/loadingsongs.ini
Umieść nazwę pliku mp3, np.:
muzyka.mp3
5. Skopiuj plik mp3 do katalogu:
cstrike/sound/misc
6. Zrestartuj serwer.
Użytkownik Apple() edytował ten post 16.07.2010 10:04
#3
Napisano 16.07.2010 10:07
#4
Napisano 16.07.2010 11:07
#5
Napisano 16.07.2010 11:09
#6
Napisano 16.07.2010 11:15
16 lipiec 2010 - 14:04:
znaczy innym odtwarza muzyke a mi nie niewiem czemu???
16 lipiec 2010 - 14:09:
a zeby juz nie pisac nowego tematu to mam problem z csem natomiast sciagam wszystkie piosenki modele ale niemam tych piosenek w sound misc w moim cstrike niewiem zccemu wie kots moze oco biega?
#7
Napisano 16.07.2010 14:31
#8
Napisano 16.07.2010 16:26
I od razu zeby nowego tematu nie dawac to mam tu plugin:
#include <amxmodx> #include <csx> #define PLUGIN "Bomb Sound" #define VERSION "0.1" #define AUTHOR "sEba" #define muzyczka ("misc/Bomba") #define czas 13 new g_c4timer, pointnum; new bool:b_planted = false; new g_msgsync; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR); pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer"); register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start"); register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End"); register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_"); g_msgsync = CreateHudSyncObj(); } public newRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); b_planted = false; } public endRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); } public bomb_planted() { b_planted = true; g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum); dispTime() set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b"); } public bomb_defused() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public bomb_explode() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public dispTime() { if(!b_planted) { remove_task(652450); return; } if(g_c4timer >= 0) { if(g_c4timer > 13) { set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); } else if(g_c4timer > 7) { set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); if(g_c4timer == czas) { client_cmd(0, "spk %s", "misc/Bomba.wav") } } else { set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); } ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer); --g_c4timer; } } public plugin_precache() { precache_sound("misc/K1cKBomba.wav") return PLUGIN_CONTINUE }I mam tez do tego piosenke w formacie wav ale cos niedziala nadal leci ta stara.
probowalem usunac ta stara piosenke ale w sound misc jest tylko bomba.wav ztmp
proszę o przerobienie pluginu na mp3 i powiedziec coi zzrobic zeby dzialalo
16 lipiec 2010 - 16:27:
#include <amxmodx> #include <csx> #define PLUGIN "Bomb Sound" #define VERSION "0.1" #define AUTHOR "sEba" #define muzyczka ("misc/Bomba") #define czas 13 new g_c4timer, pointnum; new bool:b_planted = false; new g_msgsync; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR); pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer"); register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start"); register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End"); register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_"); g_msgsync = CreateHudSyncObj(); } public newRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); b_planted = false; } public endRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); } public bomb_planted() { b_planted = true; g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum); dispTime() set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b"); } public bomb_defused() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public bomb_explode() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public dispTime() { if(!b_planted) { remove_task(652450); return; } if(g_c4timer >= 0) { if(g_c4timer > 13) { set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); } else if(g_c4timer > 7) { set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); if(g_c4timer == czas) { client_cmd(0, "spk %s", "misc/Bomba.wav") } } else { set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); } ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer); --g_c4timer; } } public plugin_precache() { precache_sound("misc/K1cKBomba.wav") return PLUGIN_CONTINUE }
#9
Napisano 16.07.2010 16:55
#10
Napisano 16.07.2010 17:06
#11
Napisano 16.07.2010 17:30
#12
Napisano 16.07.2010 18:08
#13
Napisano 16.07.2010 18:10
mądry*no Lukasz alez ty mondry jak bym tak nie robil
Coś robiłeś w pluginie?
#14
Napisano 16.07.2010 19:51
public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/K1cKBomba.wav")
return PLUGIN_CONTINUE
}
#15
Napisano 16.07.2010 20:16
#16
Napisano 16.07.2010 20:24
#include <amxmodx> #include <csx> #define PLUGIN "Bomb Sound" #define VERSION "0.1" #define AUTHOR "sEba" #define muzyczka ("misc/Bomba") #define czas 13 new g_c4timer, pointnum; new bool:b_planted = false; new g_msgsync; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR); pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer"); register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start"); register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End"); register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_"); g_msgsync = CreateHudSyncObj(); } public newRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); b_planted = false; } public endRound() { g_c4timer = -1; remove_task(652450); } public bomb_planted() { b_planted = true; g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum); dispTime() set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b"); } public bomb_defused() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public bomb_explode() { if(b_planted) { remove_task(652450); b_planted = false; } } public dispTime() { if(!b_planted) { remove_task(652450); return; } if(g_c4timer >= 0) { if(g_c4timer > 13) { set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); } else if(g_c4timer > 7) { set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); if(g_c4timer == czas) { client_cmd(0, "spk %s", "misc/Bomba.wav") } } else { set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); } ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer); --g_c4timer; } } public plugin_precache() { precache_sound("misc/K1cKBomba.wav") return PLUGIN_CONTINUE }
#17
Napisano 16.07.2010 20:42
precache_sound("misc/K1cKBomba.wav")
A tu:
client_cmd(0, "spk %s", "misc/Bomba.wav")
Masz inne nazwy dźwięków...
Zostaw:
precache_sound("misc/K1cKBomba.wav")
I zamień:
client_cmd(0, "spk %s", "misc/Bomba.wav")
Na to:
client_cmd(0,"spk misc/K1cKBomba")
Użytkownik Lukasz5 edytował ten post 16.07.2010 20:49
#18
Napisano 16.07.2010 21:37
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych