Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Szybkość nie zmienia się po zmianie broni


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 14.07.2010 13:11

Tutaj pokaże wam jak zrobić że po zmianie broni nadal uzyskamy taki speed jaki daliśmy
Zaczynamy:

Tworzymy zmienną
new stala_predkosc[33]

Do plugin_init dodajemy CurWeapons
register_event("CurWeapon","Nowa_Funkcja","be", "1=1")
sv_maxspeed "800" // zależy ile damy tegoż speeda dla gracza (Matematyka się kłania :P) thx R3X za informacje :]

i wklejamy sobie nową funkcję
public Nowa_Funkcja(id)
{
if(stala_predkosc[id])
{
set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id) + 400)
// 400 to ile doda nam speeda czyli ogółem będzie gracz miał 650 bo standard speed prawie na wszystkich broniach wynosi 250 (Napisałem PRAWIE na WSZYSTKICH BRONIACH!)
}
}

a do używanej funkcji u gracza dodajemy zmienną na true np: gracz coś wpisał, wylosował, dostał itd.
stala_predkosc[id] = 1

Użytkownik hardbot edytował ten post 14.07.2010 14:08


#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 14.07.2010 14:01

Pokazałeś jak dodać, a nie jak ustalić prędkość gracza, ale to drobiazg :)

Dodałbym informację, że prędkość gracza ograniczają cvary:

Serwera
sv_maxspeed

Klienta
cl_forwardspeed
cl_sidespeed
cl_backspeed
  • +
  • -
  • 1

#3 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 20.07.2010 09:26

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Scripting -> Tutoriale
do
Scripting -> Gotowe funkcje

  • +
  • -
  • 0

#4 .minD

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:451
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 04.08.2010 22:04

mam taki problem, bo wszystko dobrze dodaję, ale gdy gracz ma zwiększoną prędkość, biegnie i strzela to co chwilę przyśpiesza aż osiągnie sv_maxspeed

drugi jest taki, że gdy zmniejsza się szybkość, gracz gdy strzela zostaje zablokowany, nie moze sie ruszyć, aby się ponownie ruszyć musi zmienić broń na nóż, dopiero wtedy uda mu się ruszyć
  • +
  • -
  • 0

#5 hardbot

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 04.08.2010 23:28

a używałeś tablicy dla weapons?

#6 .minD

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:451
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 05.08.2010 21:41

zrobiłem wszystko co opisałeś w poradniku, prędkość zmienia ale występują te bugi


wartość zastosowałem podwójnie w celu uniknięcia jeszcze jednego buga czyli dodałem swoją wartość podwójnie np.

stala_predkosc[id] = 1
stala_predkosc[id] = 1

  • +
  • -
  • 0

#7 hardbot

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 05.08.2010 22:31

heh spróbuj zamiast 1 dać true

#8 .minD

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:451
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 05.08.2010 22:41

nadal to samo
  • +
  • -
  • 0

#9 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 05.08.2010 22:46

hmm a kod pokazesz czy nam zasponsorujesz szklana kule :?: bo ostatnia ktos sobie zabral :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#10 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 06.08.2010 16:18

CurWeapon - wywołuje się też przy oddanym strzale, a silnik może inteligentnie zmieniać speeda tylko przy zmianie broni. Czyli teraz masz +400 do każdej zmiany i oddanego strzału...
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych