Na sam początek polecam włączyć jakąś przyjemną muzykę, tak się dużo lepiej pracuje
![:P](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/tongue.gif)
Ok, lecimy.
1. Tworzymy szkielet mapy (pudełko, ew. jakieś bardziej zaawansowane pomieszczenie)
![Dołączona grafika](http://iv.pl/images/12263408876472634366_thumb.jpg)
2. Tworzymy pomieszczenie dla zombie w którym umieszczamy spawny (byt "info_player_deathmatch"). U mnie jest to platforma ze szkłem oraz drewnianym wyjściem.
![Dołączona grafika](http://iv.pl/images/37464172072519876876_thumb.jpg)
3. To "drewniane wyjście" to block zamieniony w byt "func_wall" z nazwą "barrier". Otwiera się ono automatycznie dzięki właśnie tej nazwie.
![Dołączona grafika](http://iv.pl/images/16819635225740644811_thumb.jpg)
4. Kolejnym bardzo ważnym zadaniem do wykonania jest stworzenie obiektów które można przemieszczać (może to być skrzynia, skała, beczka, surf czy też dom
![:)](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Tworzymy jakiś obiekt i zamieniamy go w func_wall i nie musimy ustawiać w nim niczego, aczkolwiek możemy (proste, prawda? )
![Dołączona grafika](http://iv.pl/images/70198309497803376865_thumb.jpg)
Jeszcze jedna informacja. Jeżeli chcemy by danego bytu (func_wall) nie dało się przenieść wystarczy w "Nazwa tego bytu" (TargetName) wpisać "ignore"
Oczywiście wszystko bez cudzysłowów (poprawiłem
![:P](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/tongue.gif)
Właściwie to na tyle, mapy do tego moda robi się bardzo prosto i przyjemnie. Myślę, że komuś przyda się tutorial, ponieważ nie ma wielu stron na których było by opisane jak to zrobić (nie spotkałem się z taką, wszystko wypatrzyłem w kodzie)
Mapę, na której został robiony poradnik można ściągnąć tutaj FPSBANANA > Maps > Counter-Strike > BaseBuilder > bb_kyku
----
Poradnik pisany dla amxx.pl przez kyku, zezwalam na kopiowanie na inne fora lecz bez edytowania 'stopki'.
Użytkownik Pavulon edytował ten post 14.07.2010 15:12