Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[TUT] Mapy BaseBuilderTworzenie map Base Builder w VHE


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 ...

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 13.07.2010 19:02

Od razu piszę, że temat nie jest dla osób których wiedza na temat "Młotka" (Valve hammer editor) jest zerowa. Chociaż możliwe, że i tacy się nauczą ;-)

Na sam początek polecam włączyć jakąś przyjemną muzykę, tak się dużo lepiej pracuje :P

Ok, lecimy.

1. Tworzymy szkielet mapy (pudełko, ew. jakieś bardziej zaawansowane pomieszczenie)
Dołączona grafika- z dziurą w środku
2. Tworzymy pomieszczenie dla zombie w którym umieszczamy spawny (byt "info_player_deathmatch"). U mnie jest to platforma ze szkłem oraz drewnianym wyjściem.
Dołączona grafika
3. To "drewniane wyjście" to block zamieniony w byt "func_wall" z nazwą "barrier". Otwiera się ono automatycznie dzięki właśnie tej nazwie.
Dołączona grafika
4. Kolejnym bardzo ważnym zadaniem do wykonania jest stworzenie obiektów które można przemieszczać (może to być skrzynia, skała, beczka, surf czy też dom :) wszystko co można zamienić w func_wall)
Tworzymy jakiś obiekt i zamieniamy go w func_wall i nie musimy ustawiać w nim niczego, aczkolwiek możemy (proste, prawda? )
Dołączona grafika

Jeszcze jedna informacja. Jeżeli chcemy by danego bytu (func_wall) nie dało się przenieść wystarczy w "Nazwa tego bytu" (TargetName) wpisać "ignore"
Oczywiście wszystko bez cudzysłowów (poprawiłem :P //pav ).
Właściwie to na tyle, mapy do tego moda robi się bardzo prosto i przyjemnie. Myślę, że komuś przyda się tutorial, ponieważ nie ma wielu stron na których było by opisane jak to zrobić (nie spotkałem się z taką, wszystko wypatrzyłem w kodzie)

Mapę, na której został robiony poradnik można ściągnąć tutaj FPSBANANA > Maps > Counter-Strike > BaseBuilder > bb_kyku

----
Poradnik pisany dla amxx.pl przez kyku, zezwalam na kopiowanie na inne fora lecz bez edytowania 'stopki'.

Użytkownik Pavulon edytował ten post 14.07.2010 15:12


#2 verman

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:204
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała
Offline

Napisano 28.07.2010 21:57

Dobry tutek, dzięki :)

Użytkownik Verman edytował ten post 28.07.2010 21:57

  • +
  • -
  • 0

#3 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 05.08.2010 20:41

heh coś tej mapki tam nie ma :D skasowali czy co :D

#4 Ryuu

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:233
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.08.2010 18:43

Nie ma w ogóle działu Counter Strike na fpsbanana.com ;]
  • +
  • -
  • 0

#5 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 08.08.2010 03:29

To to wiem :D

#6 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 10.08.2010 12:14

właśnie tego szukałem, nie wiedziałem jak zrobić byt do otwierania tego włazu + dla Ciebie!! :)
  • +
  • -
  • 0

#7 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 16.10.2010 21:25

Odśwież obrazki
  • +
  • -
  • 0

#8 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 05.11.2010 14:01

Odswież obrazki a za poradnik + bo ładnie napisany.
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#9 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:387
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.11.2011 22:02

refresz

obrazki odśwież
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych